- Pomysł na Facebook dla agentów LINK4 zrodził się w dziale HR, który na co dzień szkoli agentów i współpracuje z nimi – mówi Paweł Wróblewski, trener biznesu w LINK4 i główny moderator na profilu. - Profil ma integrować agentów z firmą. „Chcemy 'być' każdego dnia w domu i pracy agentów, pokazywać naszą organizację od strony, jakiej agenci na co dzień nie znają. Chcemy także przełamywać stereotypy na temat firmy ubezpieczeniowej, jako skostniałej instytucji finansowej. Temu służą m.in. prezentacje sylwetek naszych pracowników i ekspertów w ich codziennej pracy. Wszystko to pokazujemy w ciekawej formie.

Charakterystycznym elementem LINK4 jako organizacji jest otwarta komunikacja. Każdy może swobodnie porozmawiać z zarządem, czy prezesem i przedstawić swoje pomysły. Wiele z nich jest wdrażanych. Możliwość bezpośrednich kontaktów sprawia, że bariery między ludźmi znikają, co sprzyja swobodnej wymianie myśli opartej na wzajemnym szacunku. LINK4 chce przenieść ten sposób myślenia do social mediów, w tym Facebooka.

- Społeczność AGENCI LINK4 ma inspirować, informować o zmianach w firmie, pokazywać najlepsze praktyki sprzedażowe, motywować do działania, ale też służyć rozrywce, pokazując, że ubezpieczenia nie muszą być nudne – dodaje Paweł Wróblewski. - Z perspektywy czasu widać, że był to strzał w „10-tkę". Każdego dnia zamieszczamy nowe posty i cieszymy się, że spotykają się one z tak pozytywnym odbiorem widocznym w liczbie „lajków" czy komentarzy.

Oczywiście profil to także forum dyskusyjne i możliwość wymiany poglądów. Dzięki temu LINK4 może obserwować wirtualny świat, a następnie dokonywać zmian w świecie realnym – czyli w swojej działalności. - Chcemy, żeby wszyscy agenci byli tak naprawdę współtwórcami tego serwisu. Nie cenzurujemy żadnych wypowiedzi, panuje wolność słowa – każdy może wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami czy też zamieścić krytyczną uwagę – podsumowuje Wróblewski. To kolejne narzędzie komunikacji z agentami. W grudniu pojawił się pierwszy numer newslettera LINK4AGENT. Firma organizuje regularne spotkania z agentami, gale, wspólne wyjazdy i imprezy, szkolenia oraz liczne konkursy.

Oprócz agencyjnego profilu LINK4 prowadzi na Facebooku również profil korporacyjny, który posiada blisko 35 tysięcy fanów, a także kanały na YouTube oraz na Instagramie. Jako pionier i lider sprzedaży direct, w której technologia odgrywa kluczową rolę, LINK4 przywiązuje bardzo dużą wagę do nowych kanałów komunikacji, także tych związanych z social media.