Szkoda realna, likwidacja wirtualna

Zakłady korzystają z najnowszych rozwiązań technologicznych.

Publikacja: 10.12.2014 10:27

Zakłady ubezpieczeniowe aby sprzedać swoje produkty upraszczają proces sprzedaży i likwidacji szkód.

Zakłady ubezpieczeniowe aby sprzedać swoje produkty upraszczają proces sprzedaży i likwidacji szkód.

Foto: www.sxc.hu

Wprowadzane rozwiązania nie tylko upraszczają kontakt agenta z klientem, ale także przyspieszają likwidacje szkód. – Widzimy, że coraz większa popularność smartfonów daje nam nowe możliwości obsługi klientów tą drogą – tłumaczy Marcin Jaworski, rzecznik Warty. – Dlatego cały czas pracujemy nad nowymi pomysłami. W maju 2010 r. wprowadziliśmy jako pierwsi aplikację na smartfony Warta Pomoc, pozwalającą na szybkie wezwanie pomocy w razie wypadku. W lutym 2012 r., ponownie jako pierwsi, wdrożyliśmy aplikację Warta Mobile. Nowością była możliwość zgłoszenia szkody bezpośrednio z miejsca wypadku – dodaje.

Pozostało 83% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ubezpieczenia
PZU z nową strategią. W niej sprzedaż Aliora do Pekao, wzrost zysku i dywidendy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ubezpieczenia
Artur Olech, prezes PZU. O zbrodniach przeszłości i planie na przyszłość
Ubezpieczenia
PZU zaskoczyło na plus wynikami. Kurs mocno w górę
Ubezpieczenia
Solidne wyniki PZU mimo powodzi. Niebawem nowa strategia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ubezpieczenia
Mało chętnych na Europejską Emeryturę