Reklama

Szkoda realna, likwidacja wirtualna

Zakłady korzystają z najnowszych rozwiązań technologicznych.

Publikacja: 10.12.2014 10:27

Zakłady ubezpieczeniowe aby sprzedać swoje produkty upraszczają proces sprzedaży i likwidacji szkód.

Zakłady ubezpieczeniowe aby sprzedać swoje produkty upraszczają proces sprzedaży i likwidacji szkód.

Foto: www.sxc.hu

Wprowadzane rozwiązania nie tylko upraszczają kontakt agenta z klientem, ale także przyspieszają likwidacje szkód. – Widzimy, że coraz większa popularność smartfonów daje nam nowe możliwości obsługi klientów tą drogą – tłumaczy Marcin Jaworski, rzecznik Warty. – Dlatego cały czas pracujemy nad nowymi pomysłami. W maju 2010 r. wprowadziliśmy jako pierwsi aplikację na smartfony Warta Pomoc, pozwalającą na szybkie wezwanie pomocy w razie wypadku. W lutym 2012 r., ponownie jako pierwsi, wdrożyliśmy aplikację Warta Mobile. Nowością była możliwość zgłoszenia szkody bezpośrednio z miejsca wypadku – dodaje.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ubezpieczenia
Coraz więcej kierowców rezygnuje z napraw. Winne ceny i drogie części
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Ubezpieczenia
Minorowe nastroje ubezpieczycieli. Wierzą w AI, ale zagrożenia przeważają
Ubezpieczenia
mStłuczka w mObywatelu już działa. Wiemy, ile szkód kierowcy zgłosili tą drogą
Ubezpieczenia
PZU odświeża i rozszerza ofertę ubezpieczeń na życie i zdrowie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ubezpieczenia
PZU ma nowego prezesa. Jak długo pokieruje nim Bogdan Benczak?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama