Szkoda realna, likwidacja wirtualna

Zakłady korzystają z najnowszych rozwiązań technologicznych.

Publikacja: 10.12.2014 10:27

Zakłady ubezpieczeniowe aby sprzedać swoje produkty upraszczają proces sprzedaży i likwidacji szkód.

Zakłady ubezpieczeniowe aby sprzedać swoje produkty upraszczają proces sprzedaży i likwidacji szkód.

Foto: www.sxc.hu

Wprowadzane rozwiązania nie tylko upraszczają kontakt agenta z klientem, ale także przyspieszają likwidacje szkód. – Widzimy, że coraz większa popularność smartfonów daje nam nowe możliwości obsługi klientów tą drogą – tłumaczy Marcin Jaworski, rzecznik Warty. – Dlatego cały czas pracujemy nad nowymi pomysłami. W maju 2010 r. wprowadziliśmy jako pierwsi aplikację na smartfony Warta Pomoc, pozwalającą na szybkie wezwanie pomocy w razie wypadku. W lutym 2012 r., ponownie jako pierwsi, wdrożyliśmy aplikację Warta Mobile. Nowością była możliwość zgłoszenia szkody bezpośrednio z miejsca wypadku – dodaje.

Pozostało 83% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Ubezpieczenia
Lawinowy wzrost zadłużenia wobec ubezpieczycieli
Ubezpieczenia
Poprzednie władze PZU nie otrzymały absolutorium
Ubezpieczenia
Rada nadzorcza PZU przeciwko absolutorium dla byłego zarządu firmy
Ubezpieczenia
Z polisą huragany, nawałnice, burze i powodzie mniej straszne
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Ubezpieczenia
Duża fuzja na rynku ubezpieczeń w Polsce