Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.12.2014 10:27 Publikacja: 10.12.2014 10:27
Zakłady ubezpieczeniowe aby sprzedać swoje produkty upraszczają proces sprzedaży i likwidacji szkód.
Foto: www.sxc.hu
Wprowadzane rozwiązania nie tylko upraszczają kontakt agenta z klientem, ale także przyspieszają likwidacje szkód. – Widzimy, że coraz większa popularność smartfonów daje nam nowe możliwości obsługi klientów tą drogą – tłumaczy Marcin Jaworski, rzecznik Warty. – Dlatego cały czas pracujemy nad nowymi pomysłami. W maju 2010 r. wprowadziliśmy jako pierwsi aplikację na smartfony Warta Pomoc, pozwalającą na szybkie wezwanie pomocy w razie wypadku. W lutym 2012 r., ponownie jako pierwsi, wdrożyliśmy aplikację Warta Mobile. Nowością była możliwość zgłoszenia szkody bezpośrednio z miejsca wypadku – dodaje.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Nie widać końca kłopotów ubezpieczycieli w dziale polis komunikacyjnych. Ich ceny idą w górę, ale koszty naprawy...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Polska pozostaje najsilniejszym i najważniejszym rynkiem ubezpieczeniowym w naszej części Europy, ale jego dalsz...
Z początkiem września do użytku weszła nowa aplikacja. Dzięki niej kierowcy nie muszą już po szkodzie spisywać p...
Największy polski ubezpieczyciel wzmacnia swoją ofertę życiową. Klientom oferuje wsparcie w ciężkiej chorobie i...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Rada nadzorcza PZU, po konkursie, powierzyła funkcję prezesa Bogdanowi Benczakowi. Nowy prezes będzie kierował t...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas