Szkoda realna, likwidacja wirtualna

Zakłady korzystają z najnowszych rozwiązań technologicznych.

Publikacja: 10.12.2014 10:27

Zakłady ubezpieczeniowe aby sprzedać swoje produkty upraszczają proces sprzedaży i likwidacji szkód.

Zakłady ubezpieczeniowe aby sprzedać swoje produkty upraszczają proces sprzedaży i likwidacji szkód.

Foto: www.sxc.hu

Wprowadzane rozwiązania nie tylko upraszczają kontakt agenta z klientem, ale także przyspieszają likwidacje szkód. – Widzimy, że coraz większa popularność smartfonów daje nam nowe możliwości obsługi klientów tą drogą – tłumaczy Marcin Jaworski, rzecznik Warty. – Dlatego cały czas pracujemy nad nowymi pomysłami. W maju 2010 r. wprowadziliśmy jako pierwsi aplikację na smartfony Warta Pomoc, pozwalającą na szybkie wezwanie pomocy w razie wypadku. W lutym 2012 r., ponownie jako pierwsi, wdrożyliśmy aplikację Warta Mobile. Nowością była możliwość zgłoszenia szkody bezpośrednio z miejsca wypadku – dodaje.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ubezpieczenia
Solidny początek roku PZU. Zysk mocno w górę. Rośnie sprzedaż polis
Ubezpieczenia
Hulajnogi na prąd wciąż bez obowiązkowego OC
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków