Aktualizacja: 20.01.2015 11:28 Publikacja: 20.01.2015 11:28
Z nieoficjalnych wypowiedzi wynika, że najważniejszy dla PZU na najbliższe lata nadal będzie biznes ubezpieczeniowy.
Foto: Bloomberg
Bacznie będzie się też przyglądać temu, co jest wystawiane na sprzedaż w regionie – takie wnioski wypływają z nieoficjalnych wypowiedzi dotyczących strategii 2020.
Założenia planu rozwoju na kolejne lata owiane są jeszcze tajemnicą. – Chcemy zabłysnąć 28 stycznia na giełdzie, kiedy oficjalnie przedstawimy naszą strategię – oznajmił Artur Dziekański, kierownik zespołu PR PZU. Spółka chce kontynuować stabilny rozwój. Pomoże w nim mądra polityka inwestycyjna. – Dobry wynik z inwestycji w otoczeniu deflacyjnym przy niskich rentownościach obligacji będzie wyzwaniem, jestem ciekaw, jaki pomysł ma PZU na zyski – wyjaśnia Marcin Jabłczyński, analityk DB Securites. – Myślę też, że poznamy nowe kierunki ekspansji, mówi się o Rumunii i Słowenii.
Zysk netto PZU wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o ponad 40 proc., do blisko 1,8 mld zł i wyraźnie przebił ocz...
Polska nie zdecydowała się na objęcie obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej e-hulajnóg i e-r...
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas