ZUS musi zmienić podejście do klientów

Zakład musi poprawić jakość oraz efektywność obsługi interesantów - mówi "Rzeczpospolitej" Katarzyna Kalata, kandydatka na fotel prezesa państwowego ubezpieczyciela.

Aktualizacja: 08.04.2015 18:16 Publikacja: 08.04.2015 16:16

ZUS musi zmienić podejście do klientów

Foto: Fotorzepa/Marian Zubrzycki

Katarzyna Kalata jako jedyna spośród pięciu kandydatów zaliczyła test pisemny w konkursie na prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Odpowiedziała prawidłowo na 70 proc. pytań. Aby zdać trzeba było uzyskać wynik na poziomie 65 proc. Żaden z pozostałej czwórki kandydatów nie przekroczył tej bariery. Czy to oznacza, że jest jedyną kandydatką na fotel prezesa ZUS?

- Nie potwierdzam i nie zaprzeczam - mówi Janusz Sejmej, rzecznik Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, które organizuje nabór. - Konkurs trwa, jego ostatni etap odbędzie się 14 kwietnia. Dopiero po nim dowiemy się którego z kandydatów zarekomenduje ministerstwo - ucina Sejmej.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ubezpieczenia
Hulajnogi na prąd wciąż bez obowiązkowego OC
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU w 2024 r. Nowa strategia bez zmian. Ważą się losy banków