Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 31.08.2015 17:10 Publikacja: 31.08.2015 17:10
Z Raportu Rzecznika Ubezpieczonych obejmującego dane po II kwartale 2015 roku wynika, że najczęstszym powodem niezadowolenia klientów są nadal polisy komunikacyjne.
Skargi na ubezpieczenia komunikacyjne stanowią 46,7 proc. wszystkich odnotowanych zgłoszeń. Najwięcej zastrzeżeń budzą obowiązkowe polisy OC – do Rzecznika Ubezpieczonych wpłynęło aż 2939 skarg. Do najczęściej zgłaszanych problemów należą m.in. uzyskanie pełnej rekompensaty za wynajem pojazdu zastępczego, zaniżanie wartości pojazdu w stanie sprzed szkody i zawyżanie wartości jego wraku lub pozostałości, czy brak możliwości wyboru części stosowanych do naprawy pojazdu. Na drugim miejscu znalazło się Autocasco z liczbą 435 zażaleń. Jak wynika z Raportu, najczęstsze zarzuty klientów dotyczą sporu co do wysokości przyznanego odszkodowania, interpretacji przepisów ubezpieczeniowych i zapisów w OWU powodujących całkowitą odmowę wypłaty odszkodowania.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Koniec papierowych formalności po kolizji drogowej dla użytkowników aplikacji mObywatel. Od 1 września dzięki mS...
W pierwszej połowie 2025 r. Grupa PZU wypracowała zysk netto wyższy o ponad 32 proc. niż rok wcześniej. Wynik z...
Komisja Nadzoru Finansowego na wniosek LUX MED oraz LUX MED Investment jednogłośnie zezwoliła na wykonywanie dzi...
W tle odwołania Andrzeja Klesyka z funkcji szefa PZU widać politykę, spór z załogą o podział zysków spółki i bli...
Sprawy potoczyły się błyskawicznie. W czwartek rano pojawiły się pierwsze informacje o planach odwołania szefa P...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas