Dla Open Life rok 2016 będzie upływał pod znakiem rozwoju produktów ochronnych -informuje ubezpieczyciel w komunikacie. W ofercie znajdą się ubezpieczenia terminowe, na wypadek ciężkich chorób oraz pakiety zdrowotne. Planowane są zmiany w ubezpieczeniach inwestycyjnych, dodane zostaną nowe funkcjonalności dla klientów chcących skorzystać z możliwości, jakie mogą dać produkty o charakterze posagowym. Dla osób poszukujących ochrony inwestycji pojawią się połączenia atrakcyjnych ubezpieczeń ochronnych z jednoczesnym dostępem do rozwiązań pozwalających na jednorazowe inwestowanie lub systematyczne gromadzenie oszczędności.
Na ten rok planowane jest także poszerzenie oferty o nowe ryzyka z obszaru medycznego oraz wzrost sprzedaży w kanale direct. Towarzystwo zapowiada również kontynuacje swoich działań z zakresu edukacji finansowej.
- Będziemy zachęcać do regularnego oszczędzania – mówi Kamila Kępińska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR - Między innymi poprzez zakładkę Opinie Ekspertów dostępną na stronie internetowej Open Life zamierzamy zwiększać świadomość konsumentów z zakresu ubezpieczeń na życie – dodaje.
W ubiegłym roku Open Life TU Życie zebrało 1766,71 mln złotych składek przypisanych brutto. Wynik techniczny i wynik finansowy netto ubezpieczyciela wyniosły odpowiednio 30,51 mln zł oraz 24,93 mln zł. Towarzystwo zapowiada, że w tym roku postawi na produkty ochronne.
- Niewątpliwie był to ciężki rok dla branży finansowej i ubezpieczeniowej w Polsce – komentuje Izabela Śliwowska, wiceprezes Open Life TU Życie. – Rynek potrzebował dużo energii, by spełnić oczekiwania regulatora. Wprowadzone zostały nowe standardy informacyjne oraz nowe wymogi kapitałowe. Na dzień dzisiejszy możemy się pochwalić, że skończyliśmy proces dostosowawczy i od 1 stycznia 2016 roku jesteśmy zgodni z nową ustawą i nie zamierzamy zwalniać tempa – podsumowuje.