Aktualizacja: 27.12.2020 17:44 Publikacja: 27.12.2020 17:37
Foto: fot. Alaska Airlines
Amerykanie złożyli zamówienie w niecałe 3 tygodnie po decyzji Ryanaira, który zamówił 75 MAX-ów, co było zdecydowanym wsparciem ich producenta. Boeing walczy o przywrócenie dynamiki w produkcji i sprzedaży tych samolotów, które wkrótce wrócą do latania po ponad 20 miesiącach uziemienia.
- Chcemy zachować silny bilans, więc w takich czasach jak te możemy być innego zdania i wykonywać ruchy, aby zasadniczo poprawić konkurencyjną pozycję firmy — powiedział Reuterowi prezes Alaska Airlines, Brad Tilden. Nie chciał ujawnić, ile ostatecznie zapłaci za te maszyny ani czy Airbus złożył konkurencyjną propozycję. Przed uziemieniem MAX-ów Alaska zamówiła 37 takich samolotów. Obecnie jest w bardzo dobrej sytuacji finansowej, po pandemii może być bardziej konkurencyjna od innych linii.
- Nie będzie można żądać wydania nieruchomości, zanim nie zaproponuje się właścicielowi zaliczki w wys. 85 proc....
Indie podpisały wreszcie umowę kupna dla swojej marynarki wojennej 26 myśliwców Rafale za 630 mld rupii (6,5 mld...
Wyjaśniła się sytuacja amerykańskiej firmy lotniczej. Boeing postanowił przejąć ją (ponownie, po wyodrębnieniu j...
Chiny są gotowe do wznowienia normalnej współpracy z firmami z USA – poinformowało chińskie Ministerstwo Handlu....
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W magazynach w Rosji czeka na klientów pół miliona niesprzedanych samochodów. 350 tysięcy z nich to auta chiński...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas