Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.12.2020 17:44 Publikacja: 27.12.2020 17:37
Foto: fot. Alaska Airlines
Amerykanie złożyli zamówienie w niecałe 3 tygodnie po decyzji Ryanaira, który zamówił 75 MAX-ów, co było zdecydowanym wsparciem ich producenta. Boeing walczy o przywrócenie dynamiki w produkcji i sprzedaży tych samolotów, które wkrótce wrócą do latania po ponad 20 miesiącach uziemienia.
- Chcemy zachować silny bilans, więc w takich czasach jak te możemy być innego zdania i wykonywać ruchy, aby zasadniczo poprawić konkurencyjną pozycję firmy — powiedział Reuterowi prezes Alaska Airlines, Brad Tilden. Nie chciał ujawnić, ile ostatecznie zapłaci za te maszyny ani czy Airbus złożył konkurencyjną propozycję. Przed uziemieniem MAX-ów Alaska zamówiła 37 takich samolotów. Obecnie jest w bardzo dobrej sytuacji finansowej, po pandemii może być bardziej konkurencyjna od innych linii.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Zaostrzenie konfliktu między Izraelem a Iranem i groźba jego eskalacji spowodowała potężne zakłócenie transportu...
Powtarza się sytuacja z jesieni 2024 r., kiedy kilka krajów Bliskiego Wschodu zamknęło swoją przestrzeń powietrz...
Wszystkie 34 Dreamlinery, jakie w swojej flocie mają Air India i IndiGo zostały na ziemi. Indyjski regulator dąż...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W długofalowej prognozie światowego rynku samolotów (2025-44), ogłoszonej na dzień przed największym na świecie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas