Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2016 14:11 Publikacja: 17.06.2016 13:42
Foto: Rzeczpospolita
– Sytuacja jest trudna – ocenia Krzysztof Niemiec, wiceprezes Traktec, firmy zajmującej się dostawami infrastruktury kolejowej dla polskich kolei. – Jest to związane z tym, że poprzednia – wydłużona – perspektywa z lat 2007 – 2013 kończyła się w roku poprzednim, a przetargi na kolejną perspektywę, która rozpoczyna się od 2014r. nie były przygotowane.
– Celem podstawowym w tej sytuacji było wykorzystanie środków z tej perspektywy 2007 –2013 – tłumaczy Niemiec. – W obecnej perspektywie mamy do wydania – jako kraj – 67,5 mld. na programy kolejowe. Do tej pory nie wydano żadnych pieniędzy, co oznacza, że jesteśmy spóźnieni 2,5 roku.
Topnieje udział elektrycznych samochodów w firmowych flotach w Polsce. Powodem wysokie ceny aut i problemy z dos...
Międzynarodowy Salon Lotniczo-Kosmiczny (MAKS) nie odbędzie się po raz trzeci z rzędu w swojej 30-letniej histor...
Polskie firmy transportowe zaczęły kupować więcej ciężarówek, odwracając długi trend spadkowy. Branża TSL wyjdzi...
Boeing uniknie oskarżenia przez władze federalne o oszustwo, które doprowadziło do dwóch katastrof B737 MAX — og...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Spółka Centralny Port Komunikacyjny ogłosiła postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na wybór generalnego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas