Aktualizacja: 10.02.2015 08:52 Publikacja: 10.02.2015 08:52
Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski
W czwartek w alternatywnym systemie obrotu Catalyst zadebiutują kolejne serie obligacji Integera, warte 30 mln zł. Chodzi o trzyletnie obligacje serii INT1217 oraz pięcioletnie obligacje serii INT1219 (wyemitowane jako niezabezpieczone w grudniu 2014 roku, a oprocentowane według zmiennej stopy procentowej w wysokości wskaźnika WIBOR 6M, powiększonego o marżę). W efekcie w sumie w obrocie znajdą się obligacje o łącznej wartości nominalnej 120 mln zł.
Obligacje serii INT1217 oraz serii INT1219 zostały wyemitowane po cenie emisyjnej równej wartości nominalnej. Data wykupu obligacji serii INT1217 została określona na dzień 12 grudnia 2017 roku, natomiast dla serii INT1219 na dzień 12 grudnia 2019 roku. – Dobrze zaplanowany program emisji obligacji oraz środki pozyskane z oferty prywatnej pozwalają nam rozwijać kluczowe obszary biznesowe i nadal inwestować w paczkomaty na świecie. Finansowanie rozwoju w Europie – w ramach easyPack – jest zabezpieczone kapitałem wniesionym przez PineBridge i Integer.pl. Natomiast działalność w krajach spoza Europy rozwijamy z własnych środków – tłumaczy Rafał Brzoska. Dotyczy to np.: Kanady, Emiratów Arabskich czy Malezji. – One również w przyszłości będą objęte projektem easyPack, gdyż wniesiemy do tej spółki aktywa, które finansowaliśmy. Dzięki temu mamy opcję utrzymania większościowego udziału w spółce, co jest naszym głównym celem – zaznacza szef Integera.
Budowa drogi ekspresowej S16 na odcinku Olsztyn-Biskupiec to pierwszy projekt GDDKiA w Polsce dla którego wdrożono zaktualizowane dokumenty kontraktowe w sprawie przepisów techniczno-budowlanych. Co to oznacza? Na jakim etapie jest ta inwestycja?
Wyższe zyski, wyższa marża, tańsze paliwo i pełne samoloty. To dlatego w tym roku europejskie linie lotnicze zarobią na każdym przewiezionym pasażerze 8,2 dolara.
W punktualności PKP są lepsze od Deutsche Bahn, ale w sposobie rezerwacji niemal najgorsze w Europie. Ranking kolei w Europie wygrywają Włosi, Szwajcarzy i prywatny przewoźnik z Czech, który chce wjechać do Polski.
Rosji coraz bardziej brakuje dobrze wyszkolonych pilotów maszyn cywilnych. To dlatego dochodzi do problemów przy lądowaniu i maszyny kończą w polu bądź z uszkodzonym podwoziem.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Boeing nie wznowił dotąd produkcji MAX-ów po strajku mechaników od 13 września do 4 listopada — ogłosił szef urzędu lotnictwa FAA. Produkcja ma ruszyć jeszcze w grudniu. Mike Whitaker odrębnie podał, że chce ograniczyć procedurę certyfikacji nowych samolotów i wzmocnić nadzór nad Boeingiem.
Listopad był szesnastym miesiącem spadków rejestracji przyczep i naczep. Na horyzoncie nie widać żadnych śladów poprawy.
Wyższe zyski, wyższa marża, tańsze paliwo i pełne samoloty. To dlatego w tym roku europejskie linie lotnicze zarobią na każdym przewiezionym pasażerze 8,2 dolara.
Rzeszowskie centrum logistyczno-przemysłowe dostarczy na rynek ponad 52 tys. mkw. powierzchni magazynowej i biurowej.
Deweloper, spółka GLP, rozpoczął budowę swojego drugiego centrum logistycznego w Lędzinach. Obiekt zaoferuje 40 tys. mkw. powierzchni.
Rosyjskie cła wywozowe dotyczą także chińskiego tranzytu. Z tego powodu tamtejsi eksporterzy część towarów wysyłają morzem.
Kazachstan od wielu lat realizuje plan rozwoju sieci transportowej. Tylko w ostatnich latach wybudowano 2500 km sieci kolejowej, a inwestycje w tym sektorze osiągnęły poziom ponad 31 mld euro.
W punktualności PKP są lepsze od Deutsche Bahn, ale w sposobie rezerwacji niemal najgorsze w Europie. Ranking kolei w Europie wygrywają Włosi, Szwajcarzy i prywatny przewoźnik z Czech, który chce wjechać do Polski.
Brak kontroli na rumuńskich i bułgarskich granicach usprawni działanie sieci drobnicowych, na czym skorzysta także Grecja. Przywracane są jednak kontrole na granicach Niemiec i Holandii.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas