Tabloid "Daily Mail" napisał, że w październiku, w czasie spotkania na Downing Street, Johnson miał stwierdzić "żadnych więcej p...ych lockdownów - niech rosną stosy tysięcy ciał". Ostatecznie w styczniu, wobec rosnącej liczby zakażeń, Johnson zdecydował się na wprowadzenie trzeciego od początku epidemii ogólnokrajowego lockdownu w Wielkiej Brytanii. 

Obecnie obostrzenia są na Wyspach łagodzone.

- To nieprawda - kategorycznie zdementowali to praktycznie wszyscy - powiedział Wallace w rozmowie ze Sky News pytany o publikację "Daily Mail".

Wallace zapewnił, że Johnson był skupiony na właściwej reakcji rządu na epidemię koronawirusa.

Mówiąc o publikacji "Daily Mail" Wallace kpił, że są to "plotki". - Nienazwane źródła, bezimienni doradcy mówią o nieokreślonych wydarzeniach. To nie jest poważne - stwierdził.

Dominic Cummings, były główny doradca Borisa Johnsona zaprzeczył, jakoby to on był źródłem ostatnich doniesień na temat Johnsona.