Jak zdobyć środki na cyfryzację urzędu

Za dwa tygodnie rozpocznie się kolejny nabór wniosków o dofinansowanie e-usług w administracji rządowej. Szanse na dofinansowanie mają ci, którym nie powiodło się w poprzednim rozdaniu.

Publikacja: 17.11.2015 06:30

Wnioski o dofinansowanie projektu można składać wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej CPPC

Foto: Fotorzepa, Franciszek Mazur Franciszek Mazur

Wnioski o dofinansowanie e-usług publicznych w administracji rządowej w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych" „Programu operacyjnego Polska cyfrowa na lata 2014–2020" (PO PC 2014– –2010) będzie można składać od 1 grudnia 2015 r. do 29 lutego 2016 r.

Dwa typy projektów

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Nieruchomości
Łatwiejsza legalizacja samowoli budowlanej? Jest pomysł zespołu Brzoski
W sądzie i w urzędzie
Nowość w aplikacji mObywatel. „Pozwala zaoszczędzić sobie wycieczki do urzędu"
Praca, Emerytury i renty
13. emerytura nie dla wszystkich seniorów. Te grupy nie otrzymają świadczenia
Nieruchomości
Czy sąsiad może żądać zwrotu pieniędzy za ogrodzenie? Przepisy mówią jasno
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Prawo drogowe
Będzie pułapka na łamiących zakaz prowadzenia aut. Może złamać wiele karier
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń