Reklama

Jarosław Gwizdak: Temat rzeka, czyli prawnicze social media

W czasach portali społecznościowych trudno o definicję, co wolno sędziom.

Publikacja: 16.11.2021 11:51

Jarosław Gwizdak: Temat rzeka, czyli prawnicze social media

Foto: Adobe Stock

Bardzo mocno rezonuje ze mną ostatni utwór Bartosza „Fisza" Waglewskiego „OK boomer". Po raz pierwszy od dawna słucham bardzo długiej piosenki (trwa ponad osiem minut), co najwyraźniej dziwi nie tylko mnie: algorytm serwisu YouTube uznaje ją czasem za film i w połowie emisji serwuje reklamy. Kto widział (i słyszał) piosenkę dłuższą od radiowych trzech minut?

Podmiot liryczny opowiada o swoich zmaganiach ze starością. Jest po prostu boomerem. „Czy ty w ogóle coś rozumiesz?" – pytają go fani. W dodatku nie poznaje go kurier, pytając „Pan Wąglewski?". Jakbym słuchał o swoim życiu. Bo i ja „kocham młodzież, bo młodzież jest nadzieją tego świata".

Pozostało jeszcze 85% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Mikołaj Małecki: Szon Patrol pod groźbą kary
Rzecz o prawie
Jakub Sewerynik: Czy aby biskupi nie strzelili z armaty do muchy?
Rzecz o prawie
Ewa Szadkowska: Trybunalskie fantasmagorie
Rzecz o prawie
Jacek Dubois: Zapamiętamy wasze czyny
Rzecz o prawie
Robert Damski: W polskim wydaniu Temida powinna trzymać awizo
Reklama
Reklama