Reklama
Rozwiń
Reklama

Karolina Smolarek: Media społecznościowe - jak dbać o dane osobowe

Z targetowaniem użytkowników wiąże się wiele wymogów.

Publikacja: 05.10.2021 10:09

Karolina Smolarek: Media społecznościowe - jak dbać o dane osobowe

Foto: AdobeStock

Współczesna transformacja cyfrowa trwająca już od kilkudziesięciu lat, przyczyniła się do powstania alternatywnego, wirtualnego świata mediów społecznościowych. Zgodnie z danymi wskazanymi w raporcie „Digital 2021 Global Overview Report" aktualnie na całym świecie istnieje 4,2 miliarda użytkowników mediów społecznościowych (zwanych dalej „użytkownicy SM"). W przeciągu ostatniego roku ich liczba wzrosła o 490 milionów (ponad 13 proc.), do czego w dużym stopniu przyczyniła się pandemia Covid-19. Na chwilę obecną liczba użytkowników SM stanowi ponad 53 proc. całej światowej populacji. Jest to niezaprzeczalny dowód siły tych platform – zarówno w wymiarze biznesowym, jak i prywatnym.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Rzecz o prawie
Maciej Ferek: Jak łapać króliczka, żeby go nie złapać
Rzecz o prawie
Joanna Parafianowicz: Aplikacja, czyli inicjacja
Rzecz o prawie
Andrzej Gomułowicz: Z bezprawia nie powstaje prawo
Rzecz o prawie
Michał Długosz: NSA zdradził obywateli podatkiem od monitora
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Rzecz o prawie
Marek Domagalski: Izba Kontroli Nadzwyczajnej SN kontratakuje
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama