PJN apeluje do innych partii: Nie korzystajcie z billboardów

PJN zorganizował konferencje, na których politycy tej partii apelowali do innych o zrezygnowanie z billboardów w kampanii wyborczej

Publikacja: 03.08.2011 20:10

PJN apeluje do innych partii: Nie korzystajcie z billboardów

Foto: W Sieci Opinii

Prezes Paweł Kowal mówił w Opolu:

Chcemy pokazać jeszcze raz, że produkowanie billboardów i spotów za publiczne pieniądze (...) jest naruszeniem takich rzetelnych zasad gry na rynku politycznym. Apeluję panie premierze, to jest dobra decyzja, niech działacze lokalni też nie wykorzystują środków publicznych na ich bezsensowne wydawanie.

Paweł Poncyljusz stwierdził:

Cieszymy się, że Donald Tusk już nie chce być na billboardach, ale nie mamy przekonania, że cała PO nie pojawi się na billboardach w całym kraju. Często finansowane są de facto przez budżet państwa, a więc przez podatników.

Poncyljusz nazwał koszyk wypełniony produktami spożywczymi "koszykiem Kaczyńskiego" i przekonywał:

Jeden taki billboard to 40 koszyków Jarosława Kaczyńskiego. (...) To 40 koszyków dla 40 rodzin, na kilka dni ich funkcjonowania. (...) Czy to obiady, czy "koszyk Jarka" - to rzeczy, na które lepiej wydać pieniądze niż na billboardy.

Wiceszefowa klubu PJN Elżbieta Jakubiak również apelowała:

Nie budujmy teflonowo-billboardowej polityki. (...) Mówimy stop billboardom za pieniądze publiczne. Taki billboard kosztuje mniej więcej 1430 zł, to jest uśredniona kwota. SLD postulowało zawsze bezpłatne obiady dla dzieci, więc za 1430 zł można kupić roczny obiad dla każdego dziecka.

Poruszająca serce akcja polityków PJN nie przekona raczej polityków innych partii, żeby zrezygnowali z promocji. Próbować jednak zawsze warto, a że przy okazji promuje się własną partię? Tym lepiej dla partii.

Prezes Paweł Kowal mówił w Opolu:

Chcemy pokazać jeszcze raz, że produkowanie billboardów i spotów za publiczne pieniądze (...) jest naruszeniem takich rzetelnych zasad gry na rynku politycznym. Apeluję panie premierze, to jest dobra decyzja, niech działacze lokalni też nie wykorzystują środków publicznych na ich bezsensowne wydawanie.

Publicystyka
Marek Cichocki: Donald Trump robi dobrą minę do złej gry
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Minister może zostać rzecznikiem rządu. Tusk wybiera spośród 6-7 osób
Publicystyka
Tomasz Krzyżak: Biskupi muszą pokazać, że nie są gołosłowni
Publicystyka
Jędrzej Bielecki: Niemcy przestraszyły się Polski, zmieniają podejście do migracji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Publicystyka
Łukasz Adamski: Elegia dla blokowisk. Czym Nawrocki może zaimponować Trumpowi?