Aktualizacja: 07.01.2015 14:07 Publikacja: 07.01.2015 14:07
Foto: Bloomberg
Nieco ponad 769 mln litrów piwa, napojów spirytusowych i wina sprzedadzą w tym roku lokale gastronomiczne w Polsce – szacuje firma badawcza Euromonitor International. To o niespełna 2 proc. więcej niż w 2014 r., który upłynął w nich pod znakiem stagnacji. Na największy wzrost – przekraczający 7 proc. – mogą liczyć w tym roku wina.
Katarzyna Piskorz-Palusińska, prezes spółki Sobiesław Zasada Import Win, zwraca uwagę, że restauracje przestały windować ceny win, przez co nie są już znacznie droższe od zamawianych dań.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas