Aktualizacja: 17.11.2020 13:27 Publikacja: 17.11.2020 13:13
Foto: AdobeStock
Lubiące słodkości osoby z nietolerancją glutenu mają powód do radości. Marka Oreo, należąca do amerykańskiego koncernu Mondelez, ogłosiła, że już na początku przyszłego roku wprowadzi do sklepów swoje znane ciasteczka w wersji bez glutenu.
Tradycyjna wersja Oreo składa się bowiem z dwóch okrągłych czekoladowych herbatników na bazie mąki pszennej, przełożonych słodkim kremem. Nowe markizy będą opierały się na zupełnie innym przepisie, ale - jak zapewnia firma - smak będzie podobny.
Zbiory kawy w Brazylii w tegorocznej i w przyszłej kampanii 2025/26 zmaleją o 3-6,4 proc z powodu suszy — wynika...
Kraje afrykańskie będą musiały wydać miliardy dolarów na nowe plantacje oraz systemy nawadniające. Dlatego ceny...
Amerykańska firma, przejęta przez Kreml i objęta kontrolą państwa, będzie wykorzystywana do dostarczania żywnośc...
Cła Trumpa i spadki wydatków konsumenckich to wyzwania dla branży, zwłaszcza mocnych alkoholi. Dlatego wciąż szu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Ceny ryżu w Japonii wciąż rosną. Rząd od miesięcy usiłuje zapanować nad drożyzną uwalniając rezerwy strategiczne...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas