Sprzedaż właściciela Sobieskiego w górę

Grupa Marie Brizard Wine & Spirits w pierwszej połowie 2015 roku zwiększyła sprzedaż o 4,5 proc. Na plusie była także w Polsce.

Publikacja: 10.08.2015 09:04

Sprzedaż właściciela Sobieskiego w górę

Foto: Bloomberg

- Po pierwszym kwartale, w którym wdrażaliśmy część założeń naszej strategii BiG 2018, drugi kwartał tego roku pokazał słuszność naszego planu - komentuje Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizadr Wine & Spirits (na GPW notowanej jako Sobieski). - Rozwój, który miał miejsce w pierwszej połowie 2015 roku oznacza, że możemy sprostać wyzwaniom, tym bardziej, że mamy nowe możliwości wynikające z reorganizacji struktury naszego akcjonariatu.

W 2013 roku grupa zakończał kilkuletnią walkę z wierzycielami, zamieniając dług na akcje dla nich. Pod koniec 2014 roku ogłosiła plan naprawczy, którego pełne efekty mają być widoczne w 2018 roku.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę