Sprzedaż właściciela Sobieskiego w górę

Grupa Marie Brizard Wine & Spirits w pierwszej połowie 2015 roku zwiększyła sprzedaż o 4,5 proc. Na plusie była także w Polsce.

Publikacja: 10.08.2015 09:04

Sprzedaż właściciela Sobieskiego w górę

Foto: Bloomberg

- Po pierwszym kwartale, w którym wdrażaliśmy część założeń naszej strategii BiG 2018, drugi kwartał tego roku pokazał słuszność naszego planu - komentuje Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizadr Wine & Spirits (na GPW notowanej jako Sobieski). - Rozwój, który miał miejsce w pierwszej połowie 2015 roku oznacza, że możemy sprostać wyzwaniom, tym bardziej, że mamy nowe możliwości wynikające z reorganizacji struktury naszego akcjonariatu.

W 2013 roku grupa zakończał kilkuletnią walkę z wierzycielami, zamieniając dług na akcje dla nich. Pod koniec 2014 roku ogłosiła plan naprawczy, którego pełne efekty mają być widoczne w 2018 roku.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji