Wyrok ogłosił w środę trzyosobowy skład Izby Pracy SN (prezes izby Piotr Prusinowski, sędziowie Bohdan Bieniek i Krzysztof Rączka).

Poszło o felieton Marka Domagalskiego „Sędzia na usługach" z 2014 r., w którym komentował on sprawę rzekomej afery korupcyjnej w SN (śledztwo wciąż trwa). Dziennikarz w komentarzu oceniał ujawnione wówczas w TV Republika nagrania rozmów sędziego Izby Cywilnej SN Henryka Pietrzkowskiego z nieżyjącym już sędzią NSA Bogusławem Moraczewskim (byli kolegami ze studiów i według ujawnionego nagrania rozmawiali o szansach kasacji pewnego przedsiębiorcy).

Półtora roku po publikacji sędzia Pietrzkowski pozwał naczelnego „Rz" Bogusława Chrabotę i wydawcę gazety. Przegrał we wszystkich instancjach.

Sygnatura akt: II PKSP 56/21