1.    Katarzyna Chwesiuk, prawnik z Federacji Konsumentów: mówiła co może klient, któremu przed zabawą sylwestrową fryzjer źle uczesał włosy, kosmetyczka wykonała nieprawidłowo usługę a pralnia oberwała od sukni balowej kilka cekinów lub zrobiła dziurę w koronce. A także co ma zrobić ten, kto zapłacił za imprezę sylwestrową i nie dostał wszystkiego co miało być w cenie;

2.    Rafał Dębowski, sekretarz Naczelnej Rady Adwokackiej: czy adwokaci boją się nowych przepisów, w myśl których pełnomocnik, który zarejestruje firmę do celów VAT będzie ponosił z nią solidarna odpowiedzialność za długi w VAT a także jak ocenia mijający rok jeśli chodzi o legislację i to, co działo się wokół Trybunału Konstytucyjnego; 

3.    Karolina Kowalska, dziennikarka „Rzeczpospolitej”: co czeka pacjentów i służbę zdrowia w 2017 roku?