Reklama
Rozwiń
Reklama

Prawdziwi liderzy nie potrzebują jechać na oparach

Jedynie co piąty z menedżerów to lider, który osiąga najwyższy poziom efektywności. Pomaga mu w tym umiejętne zarządzanie energią życiową, czego pozostali muszą się dopiero uczyć. Podpowiadamy, jak to robić.

Publikacja: 30.09.2018 21:00

Prawdziwi liderzy nie potrzebują jechać na oparach

Foto: 123RF

Na pracę poświęcają niespełna 9 godz. dziennie, bo starają się nie przesadzać z nadgodzinami. Mają czas dla bliskich, na hobby i na sport. Nic dziwnego, że są bardzo efektywni i doceniani przez przełożonych i współpracowników. Ta grupa menedżerów to prawdziwi liderzy, którzy z pasją pracują na pełnej petardzie.

– Są stabilni emocjonalnie, mają poczucie wysokiej własnej wartości i biorą pełną odpowiedzialność za swoje życie zawodowe. Szukają w nim pozytywów, co daje im poczucie sensu, wpływu i szczęścia. Ich wyróżnikiem jest odczuwanie silnych pozytywnych emocji, gdyż wykonują w pracy zadania, które sprawiają im satysfakcję i radość – wylicza Małgorzata Czernecka, psycholog i prezes firmy doradczej Human Power, która zbadała niedawno poziom energii polskich pracowników i menedżerów.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Praca
Szefowie zachodnich firm stawiają na inwestycje w AI
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama