Reklama

Rekrutacyjne gry i podchody

Rynek pracownika sprawia, że wielu kandydatów może przebierać w ofertach pracy. Nie oznacza to jednak, że firmy są gotowe zatrudniać ich w ciemno. Nadal starają się wybadać kompetencje potencjalnych pracowników.

Publikacja: 27.05.2018 21:00

Rekrutacyjne gry i podchody

Foto: Adobe Stock

Czerwona spiralna wstęga i lustro wielokrotnie odbijające się w lustrze – to główny motyw wizualny niestandardowego plakatu rekrutacyjnego agencji Experis. Laikowi nic to nie powie, ale wiele mówi specjalistom od IT, bo grafika nawiązuje do jednego z języków programowania.

Experis zajmuje się rekrutacją w branży IT, a plakat to prosty sposób na przyciągnięcie uwagi tych, na których agencji najbardziej zależy, czyli informatyków. To jednocześnie dobry przykład zmian w trendach rekrutacji, gdzie z jednej strony firmy muszą się bić o pracowników, a z drugiej – starannie selekcjonować i dobierać kandydatów.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Poszukiwanie pracy
Kandydatom brakuje ofert pracy, a firmom kandydatów
Poszukiwanie pracy
Lipiec ożywił rekrutacje. W których branżach było więcej ofert pracy?
Poszukiwanie pracy
Rekordowe zainteresowanie zmianą pracy. Które branże są najbardziej narażone na rotację?
Poszukiwanie pracy
To jest już rynek pracodawcy. Kandydaci szturmują oferty
Poszukiwanie pracy
Fala zwolnień pogorszyła nastroje pracowników
Reklama
Reklama