Rekrutacyjne gry i podchody

Rynek pracownika sprawia, że wielu kandydatów może przebierać w ofertach pracy. Nie oznacza to jednak, że firmy są gotowe zatrudniać ich w ciemno. Nadal starają się wybadać kompetencje potencjalnych pracowników.

Publikacja: 27.05.2018 21:00

Rekrutacyjne gry i podchody

Foto: Adobe Stock

Czerwona spiralna wstęga i lustro wielokrotnie odbijające się w lustrze – to główny motyw wizualny niestandardowego plakatu rekrutacyjnego agencji Experis. Laikowi nic to nie powie, ale wiele mówi specjalistom od IT, bo grafika nawiązuje do jednego z języków programowania.

Experis zajmuje się rekrutacją w branży IT, a plakat to prosty sposób na przyciągnięcie uwagi tych, na których agencji najbardziej zależy, czyli informatyków. To jednocześnie dobry przykład zmian w trendach rekrutacji, gdzie z jednej strony firmy muszą się bić o pracowników, a z drugiej – starannie selekcjonować i dobierać kandydatów.

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Poszukiwanie pracy
Na rynek pracy ruszyła jesienna fala młodych kandydatów
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Partnera
SHEIN Rozwija Centrum Technologiczne w Europie: Trwa rekrutacja polskich ekspertów IT
Poszukiwanie pracy
Rekrutacja coraz dłuższa i bardziej frustrująca dla kandydata
Poszukiwanie pracy
Przybyło ofert pracy. Kogo najbardziej szukają firmy?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Poszukiwanie pracy
Płaca w IT jest prawie dwa i pół razy wyższa niż w firmach odzieżowych