Biznesowy partner rock 'n' rolla

Chcemy kontynuować bardzo rozpoznawalny w Polsce i Europie Festiwal Legend Rocka, zwiększać ilość gatunków zwierząt mieszkających w naszym Zoo oraz wybudować nowe atrakcje dla dzieci i dorosłych – mówi Mirosław Wawrowski, dyrektor zarządzający, Dolina Charlotty Resort & SPA.

Publikacja: 18.10.2019 17:00

Mirosław Wawrowski, dyrektor zarządzający, Dolina Charlotty Resort & SPA

Mirosław Wawrowski, dyrektor zarządzający, Dolina Charlotty Resort & SPA

Foto: materiały prasowe

Skąd wziął się pomysł na Dolinę Charlotty?

Nazwa Charlottental jest nazwą autentyczną, która została znaleziona w kronikach parafialnych. W tym miejscu funkcjonował młyn, który mielił zboże dla Słupska i Ustki przez 800 lat, dlatego tak mocno w chwili obecnej wykorzystujemy atut wody (jeziorka, kanały wodne). Dolina została odkryta przez mieszkańców Słupska już w XIX i na początku XX w. ze względu na swoje walory krajobrazowo-przyrodnicze (posiadamy dokumentację fotograficzną). Działał tutaj wówczas Guest House oraz strzelnica i rodziny przyjeżdżały na niedzielny wypoczynek.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Anita Błaszczak: Więcej emerytalnej marchewki, ale w kącie czeka kij
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Ceny ropy w dół, paliw w górę. Skąd ten paradoks?
Opinie Ekonomiczne
Janiszewski: Oto patent na przyspieszenie budownictwa mieszkaniowego
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Dlaczego światowe rynki zignorowały groźby Iranu
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Ropa, dolary i krew