Reklama
Rozwiń

Biznesowy partner rock 'n' rolla

Chcemy kontynuować bardzo rozpoznawalny w Polsce i Europie Festiwal Legend Rocka, zwiększać ilość gatunków zwierząt mieszkających w naszym Zoo oraz wybudować nowe atrakcje dla dzieci i dorosłych – mówi Mirosław Wawrowski, dyrektor zarządzający, Dolina Charlotty Resort & SPA.

Publikacja: 18.10.2019 17:00

Mirosław Wawrowski, dyrektor zarządzający, Dolina Charlotty Resort & SPA

Mirosław Wawrowski, dyrektor zarządzający, Dolina Charlotty Resort & SPA

Foto: materiały prasowe

Skąd wziął się pomysł na Dolinę Charlotty?

Nazwa Charlottental jest nazwą autentyczną, która została znaleziona w kronikach parafialnych. W tym miejscu funkcjonował młyn, który mielił zboże dla Słupska i Ustki przez 800 lat, dlatego tak mocno w chwili obecnej wykorzystujemy atut wody (jeziorka, kanały wodne). Dolina została odkryta przez mieszkańców Słupska już w XIX i na początku XX w. ze względu na swoje walory krajobrazowo-przyrodnicze (posiadamy dokumentację fotograficzną). Działał tutaj wówczas Guest House oraz strzelnica i rodziny przyjeżdżały na niedzielny wypoczynek.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: USA zostawiają w biedzie swoich obywateli. To co mają dla UE?
Opinie Ekonomiczne
Bartłomiej Sawicki: Rachunki za prąd „all inclusive” albo elastyczne taryfy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Pałac Prezydencki domem biesiadnym? Pomysł na biznes pod słynnym żyrandolem
Opinie Ekonomiczne
Prof. Tryjanowski: Energetyka została zamknięta w plemiennych bańkach
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Upały dołują światowe PKB