Reklama

Ireneusz Fąfara: Strategiczny ocean nowych możliwości Grupy Orlen

Dzięki zaktualizowanej strategii biznesowej do 2035 roku, którą przedstawimy rynkowi 9 stycznia, Orlen obierze nowy kurs: racjonalnej transformacji i przyspieszenia biznesowego – pisze prezes Orlenu.

Publikacja: 08.01.2025 05:01

Ireneusz Fąfara, prezes Orlenu

Ireneusz Fąfara, prezes Orlenu

Foto: mat. pras.

Rozpoczynamy 2025 rok, wypływając na ocean nowych, zarówno regionalnych, jak i globalnych wyzwań. Odpowiadając na nie, przygotowaliśmy zaktualizowaną strategię biznesową Grupy Orlen do 2035 roku, którą przedstawimy rynkowi 9 stycznia. Dzięki niej Orlen obierze nowy kurs: racjonalnej transformacji i przyspieszenia biznesowego.

Grupa Orlen jest nie tylko największą firmą paliwową Europy Środkowo-Wschodniej. Patrzymy na koncern również jako na jeden z flagowych projektów gospodarczych przesądzających o tempie rozwoju całego kraju. Rozwój Orlenu będzie istotną determinantą pozycji Polski na rynkach międzynarodowych i wpłynie na to, czy nasze dzieci i kolejne pokolenia będą czerpać korzyści z racjonalnych i mądrych decyzji podjętych przez nas obecnie. Tak postrzegamy swoją odpowiedzialność i propaństwowe myślenie.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj cudów?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Wędka lepsza od ryby
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Finanse publiczne – nie tędy droga
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama