Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.07.2016 07:06 Publikacja: 20.07.2016 20:48
Foto: Bloomberg
Właśnie chciał przejąć od Malaysia Airlines Airbusa 380. Bo największy samolot świata był mu potrzebny do ekspansji. Teraz musi zweryfikować te plany.
Ale już na początku czerwca Temel Kotil w rozmowie z „Rzeczpospolitą" przyznał, że biznes robi się coraz trudniejszy. Nie chodziło o Rosjan, którzy po zestrzeleniu ich myśliwca przez tureckich wojskowych przestali przyjeżdżać do Turcji. – To czartery. Cierpi turystyka, ale nie regularny transport lotniczy – przekonywał. Ale zamachy w Stambule się powtarzały. Kotil był pewien, że choć biznes będzie gorszy i trzeba będzie nieco obniżyć ceny, to sam biznes nie jest zagrożony. – Jeśli tylko nic złego się nie wydarzy w czasie pierwszego miesiąca wakacji, uratujemy ten sezon – mówił. Nie ukrywał jednak, że wydarzenia w Brukseli, kiedy terroryści zaatakowali lotnisko Zaventem, bardzo pogorszyły nastroje konsumentów.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Największy polski emitent gazów cieplarnianych przedstawił swoją strategię do 2035 roku. Węgiel w niej jest i go...
Sekując lotnisko w Modlinie partia Jarosława Kaczyńskiego – paradoksalnie – osłabiła szanse na sukces swojego sz...
Jak uczy biologia, skuteczność grupy może wynikać nie z dominacji, ale z rozpoznania i wzmocnienia najlepszego s...
Czy odpowiedzią na 30-proc. cła Trumpa nałożone na Europę, może być europejskim podatek cyfrowy? To zachęciłoby...
Jak uczy biologia, skuteczność grupy może wynikać nie z dominacji, ale z rozpoznania i wzmocnienia najlepszego s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas