Reklama

Piotr Twardokęs: Klienci nie lubią ryzyka

W dłuższym czasie w ubezpieczeniach grupowych wygrywa ten, kto potrafi lepiej oceniać ryzyko i ma niskie wewnętrzne koszty – mówi wiceprezes Open Life Piotr Twardokęs.

Aktualizacja: 30.01.2018 20:52 Publikacja: 30.01.2018 20:00

Piotr Twardokęs: Klienci nie lubią ryzyka

Foto: materiały prasowe

Rz: Open Life ma dynamiczny wzrost przypisu składki w ubezpieczeniach na życie. Jaka jest przyczyna?

Za dwucyfrowym wzrostem sprzedaży stoi kilka elementów wewnętrznych i zewnętrznych. Obecnie oferowane produkty są lepiej spozycjonowane w strategiach naszych partnerów. Jest to bardzo ważne, gdyż współpracujemy z pośrednikami zewnętrznymi, głównie bankowymi, nie mamy własnej struktury sprzedażowej. Druga przyczyna jest taka, że wzrosła skłonność Polaków do oszczędzania i inwestowania, co jest funkcją wzrostu PKB. Jeśli duża organizacja rośnie dwucyfrowo rok do roku, to musi to wynikać także z przyczyn zewnętrznych. Istotne jest też to, że w 2017 r. wprowadziliśmy nową strategię sprzedaży. Rozwijamy sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i chcemy też rozwijać się poza grupą, do której należymy. Tego w wynikach za 2017 r. nie widać ze względu na skalę naszej bazy, ale oczekujemy, że w 2018 r. będzie to istotna część naszych przychodów jako organizacji.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Błędowski: Migracja w USA – mity i fakty
Opinie Ekonomiczne
Prof. Karpa: Starcie USA–Chiny: ideologia czy technologia? No i co z tą Europą?
Opinie Ekonomiczne
Minister środowiska Tajwanu: Nasz udział w transformacji klimatycznej
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama