Rosyjski kryzys to kwestia czasu

Nie rezygnujemy z rozwoju na tym rynku, ale mamy szczególnie ambitne plany dotyczące Polski. Celem jest podwojenie naszych udziałów rynkowych – mówi Semmy Levit, prezes na kontynentalną Europę grupy Candy/Hoover, produkującej AGD.

Aktualizacja: 03.06.2015 08:20 Publikacja: 02.06.2015 22:00

Rosyjski kryzys to kwestia czasu

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Rz: Ogłosiliście właśnie wprowadzenie na rynek wielu nowych produktów dużego AGD pod marką Hoover, która kojarzy się głównie z odkurzaczami. Jaki jest cel takiej operacji?

Chcemy skuteczniej zawalczyć o klientów nie tylko sprzętem pod marką Candy, ale również wykorzystać ogromny potencjał Hoovera. W wielu krajach ta nazwa jest synonimem odkurzacza, taki przekaz trafia do klientów znacznie lepiej niż standardowa reklama. Narzuciliśmy sobie ambitny cel, podwojenia udziału w sprzedaży na polskim rynku, który uznajemy za jeden ze strategicznych. Generalnie rozwijamy się na całym świecie, ale ta część Europy pozostaje jednym z naszych priorytetów.

Pozostało 89% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację