Reklama
Rozwiń

Rosyjski kryzys to kwestia czasu

Nie rezygnujemy z rozwoju na tym rynku, ale mamy szczególnie ambitne plany dotyczące Polski. Celem jest podwojenie naszych udziałów rynkowych – mówi Semmy Levit, prezes na kontynentalną Europę grupy Candy/Hoover, produkującej AGD.

Aktualizacja: 03.06.2015 08:20 Publikacja: 02.06.2015 22:00

Rosyjski kryzys to kwestia czasu

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Rz: Ogłosiliście właśnie wprowadzenie na rynek wielu nowych produktów dużego AGD pod marką Hoover, która kojarzy się głównie z odkurzaczami. Jaki jest cel takiej operacji?

Chcemy skuteczniej zawalczyć o klientów nie tylko sprzętem pod marką Candy, ale również wykorzystać ogromny potencjał Hoovera. W wielu krajach ta nazwa jest synonimem odkurzacza, taki przekaz trafia do klientów znacznie lepiej niż standardowa reklama. Narzuciliśmy sobie ambitny cel, podwojenia udziału w sprzedaży na polskim rynku, który uznajemy za jeden ze strategicznych. Generalnie rozwijamy się na całym świecie, ale ta część Europy pozostaje jednym z naszych priorytetów.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Upały dołują światowe PKB
Opinie Ekonomiczne
Michał Hetmański, Kamil Laskowski: Hutnictwo to wyjątek od piastowskiej doktryny Tuska
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Obniżka podatków to miraż. Należałoby je podnieść – na obronę
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wiadomość o śmierci Zachodu nieco przesadzona
Opinie Ekonomiczne
Marian Gorynia: Dlaczego organizujemy Kongres Ekonomistów Polskich?