Aktualizacja: 15.02.2016 20:00 Publikacja: 15.02.2016 20:00
Markus Tellenbach, prezes TVN
Foto: materiały prasowe
Rz: W nowej ramówce TVN znacznie większy nacisk niż w poprzednich sezonach został położony na oryginalne treści dla internetowego Playera...
Na to trzeba spojrzeć z właściwej perspektywy. TVN był pierwszą firmą w Polsce, która wpisała w swoją strategię nieudostępnianie swoich treści żadnym internetowym agregatorom, nawet YouTube, podczas gdy inni gracze na rynku trwają w postanowieniu udostępniania swoich treści kosztem własnego zasięgu i wpływów z reklam. Player, wcześniej TVN Player, istnieje od czterech lat i najpierw musieliśmy się nauczyć tego biznesu. W minionym roku uruchomiliśmy ofertę subskrypcyjną, w bieżącym stawiamy na dalsze rozwijanie oferty programowej, w tym tej produkowanej wyłącznie dla Playera. Obecnie udostępniamy programy w Playerze w zamian za oglądanie reklam oraz odpłatnie, mamy też ofertę wspólną z T-Mobile i Samsungiem.
Rząd, który bardzo liczył na polityczne korzyści z tytułu uruchomienia KPO, ma w końcu z tego głównie kłopoty. J...
Rząd odtrąbił sukces. Wszak Polska ma być po raz kolejny największym beneficjentem budżetu UE i otrzymać rekordo...
Sukces Osobistego Konta Inwestycyjnego (OKI) powinien leżeć nie tylko w interesie giełdy i rynku kapitałowego, a...
Sankcje na rosyjski LPG są omijane dzięki importowi z Rosji do Polski węglowodorów, które – teoretycznie – miały...
Gdy się z igły robi widły, grozi to zaostrzeniem kryteriów wszelkiej pomocy w przyszłości. Wsparcie stanie się d...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas