Markus Tellenbach: Ceny reklam w telewizji powinny rosnąć

To będzie bardzo ciekawy rok, m.in. z uwagi na zmianę zarządu w TVP – mówi Markus Tellenbach, prezes TVN. Spodziewa się, że rynek reklamy telewizyjnej będzie rósł szybciej niż polskie PKB.

Publikacja: 15.02.2016 20:00

Markus Tellenbach, prezes TVN

Markus Tellenbach, prezes TVN

Foto: materiały prasowe

Rz: W nowej ramówce TVN znacznie większy nacisk niż w poprzednich sezonach został położony na oryginalne treści  dla internetowego Playera...

Na to trzeba spojrzeć z właściwej perspektywy. TVN był pierwszą firmą w Polsce, która wpisała w swoją strategię nieudostępnianie swoich treści żadnym internetowym agregatorom, nawet YouTube, podczas gdy inni gracze na rynku trwają w postanowieniu udostępniania swoich treści kosztem własnego zasięgu i wpływów z reklam. Player, wcześniej TVN Player, istnieje od czterech lat i najpierw musieliśmy się nauczyć tego biznesu. W minionym roku uruchomiliśmy ofertę subskrypcyjną, w bieżącym stawiamy na dalsze rozwijanie oferty programowej, w tym tej produkowanej wyłącznie dla Playera. Obecnie udostępniamy programy w Playerze w zamian za oglądanie reklam oraz odpłatnie, mamy też ofertę wspólną z T-Mobile i Samsungiem.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Pytam kandydatów na prezydenta: które ustawy podpiszecie? Czas na konkrety
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Opinie Ekonomiczne
Polscy emeryci wracają do pracy
Opinie Ekonomiczne
Żeby się chciało pracować, tak jak się nie chce
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Jak przekuć polskie innowacje na pieniądze
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne