Reklama
Rozwiń
Reklama

Dariusz Miłek: W 2018 r. chcemy wyjść w świat

Skoro nasz model biznesowy przyjął się w Europie, przyjmie się też w Azji czy USA. To kwestia znalezienia odpowiedniej kadry – mówi prezes, założyciel i główny akcjonariusz CCC, laureata nagrody „Rz" i Deloitte „Index of Success" Dariusz Miłek.

Aktualizacja: 11.10.2016 06:22 Publikacja: 10.10.2016 20:30

Dariusz Miłek: W 2018 r. chcemy wyjść w świat

Foto: materiały prasowe

Rz: Jeszcze 10 lat temu CCC miało 270 mln zł przychodów rocznie, w tym roku ma szansę na 3,2 mld zł. Zwiększacie powierzchnię sklepów w tempie 20–30 proc. rocznie. Co dalej?

Jesteśmy największym detalistą obuwniczym w Europie Środkowej, ale chociaż odnosimy sporo sukcesów, wciąż popełniamy błędy przy sprzedaży. Nadal widzimy wiele obszarów do poprawy i nie spoczywamy na laurach. Od trzech lat mocno działamy na rynkach zagranicznych, ale do prawdziwej ekspansji potrzebujemy odpowiednich menedżerów, których właśnie zatrudniamy. Mocno stawiamy na wzmacnianie kadr, budujemy bazę do ekspansji na kolejne lata.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama