Małgorzata Gliszczyńska: eBay chce się wzmocnić w Polsce

Kilkadziesiąt tysięcy polskich firm oferuje swoje produkty w naszym serwisie. Jesteśmy otwarci na współpracę zarówno z dużymi, jak i mniejszymi – mówi dyrektor zarządzająca eBaya na Europę Środkową Małgorzata Gliszczyńska.

Aktualizacja: 21.03.2017 19:21 Publikacja: 21.03.2017 19:03

Małgorzata Gliszczyńska: eBay chce się wzmocnić w Polsce

Foto: materiały prasowe

Rz: eBay uważany jest za przykład firmy, która w Polsce poległa w starciu z lokalną konkurencją. Jak to wygląda z waszej perspektywy?

Faktycznie eBay zamknął swoje biuro w Polsce, ale podobna decyzja zapadła w sprawie wielu innych placówek i miała związek z prowadzoną wówczas reorganizacją struktury przedsiębiorstwa. Pewne procesy były wówczas centralizowane, dlatego sieć lokalnych biur okazała się po prostu niepotrzebna. Nie miało to nic wspólnego z rezygnacją z rozwoju w Polsce, ponieważ od wielu lat tutaj działamy.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Sławomir Mentzen i Adrian Zandberg. Gospodarczy iluzjoniści
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Dlaczego w Sejmie widać puste ławki
Opinie Ekonomiczne
Jak rozwiązać problem jawności wynagrodzeń? Odpowiedź można znaleźć w... Biblii
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Następne cięcie stóp procentowych najwcześniej we wrześniu?
Opinie Ekonomiczne
Pensje Polaków dogoniły zarobki Brytyjczyków. O czym to świadczy?