Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.05.2015 14:38 Publikacja: 27.05.2015 14:38
Od początku 2015 roku do końca marca banki udzieliły 42,1 tys. nowych kredytów mieszkaniowych
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek
- Pierwszy kwartał 2015 roku nie przyniósł wyczekiwanego ożywienia na rynku kredytów hipotecznych. Zainteresowanie nowymi kredytami na zakup mieszkania w czasie pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku, mimo malejących marż i coraz niższych poziomów oprocentowania, było nieco niższe od wyników z ostatniego kwartału 2014 r. - podał Związek Banków Polskich (ZBP).
Analitycy ZBP policzyli, że od początku roku do końca marca banki udzieliły 42,1 tys. nowych kredytów mieszkaniowych. To 1,92 proc. mniej w stosunku do ostatniego kwartału 2014 r. To trzeci kwartał z rzędu, w którym banki udzieliły mniej kredytów mieszkaniowych w stosunku do poprzedniego okresu, jednak w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku można mówić o symbolicznym wzroście (0,5 proc.) - podaje ZBP.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nie kupuj w ciemno – mówi Tomasz Woźniak, prawnik z agencji Freedom Nieruchomości.
Biznes traktuje flexy jako typową alternatywę dla tradycyjnych biur – mówi Mateusz Strzelecki, ekspert Walter Herz.
Zaciągać kredyt czy czekać na kolejne cięcia stóp? Pożyczka ze stałą stopą czy zmienną? Może ceny mieszkań spadn...
Ostatniego dnia urzędowania prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę, która znosi normatyw parkingowy w „lex dewel...
Strabag zamieni poprzemysłowy teren w hub gamingowo-technologiczny. To największa inwestycja w historii Katowic.
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas