Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.10.2025 18:55 Publikacja: 23.03.2022 21:32
Foto: Mat. prasowe
List intencyjny określa zasady współpracy Develii i spółki Hillwood Polska przy budowie parku logistycznego wraz niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową. Właścicielem nieruchomości, na której powstanie centrum logistyczne, jest spółka zależna od Develii. Inwestycja zostanie podzielona na co najmniej cztery etapy. – Dlatego list intencyjny przewiduje etapową sprzedaż gruntu spółce celowej, w której Develia będzie mieć 25 proc. udziałów – podaje deweloper w komunikacie.
Spółka szacuje, że przychód ze sprzedaży całego terenu wyniesie ok. 35 mln euro. - W podstawowym scenariuszu Develia nie przewiduje dodatkowego zaangażowania finansowego w realizację centrum logistycznego – czytamy w komunikacie. - Parametry projektu zostaną ustalone w oparciu o plan biznesowy przyjęty w trakcie negocjacji umowy joint venture. Jego realizacja wymaga od partnerów współpracy na wszystkich etapach - od uzyskania decyzji administracyjnych, przez budowę, na komercjalizacji obiektu kończąc. Projekt będzie czerpać z doświadczenia obu firm, ale operacyjne zarządzanie będzie realizowane przez zespół Hillwood.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
5,9 mld euro wyniosły w ubiegłym roku transakcje na polskim rynku komercyjnym. To 4,5-proc. wzrost, licząc rok d...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Budowę centrum logistycznego w Raszynie pod Warszawą rozpoczyna White Star Logistics. Powstaną trzy budynki, któ...
W Polsce jest już 23,79 mln mkw. powierzchni magazynowej. W ubiegłym roku wynajęto aż 7,5 mln mkw. hal.
Popyt na magazyny jest ogromny. I nie spadnie. Ale problemy z gruntami mogą wpłynąć na wydłużenie czasu budowy.
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas