Ulice handlowe wracają do łask klientów. Tracą centra handlowe

Handlowe molochy nudzą klientów. Dlatego tradycyjne ulice handlowe zyskają na znaczeniu. Jest duże zapotrzebowanie na nowoczesne sklepy przy znanych traktach.

Aktualizacja: 30.09.2016 10:57 Publikacja: 30.09.2016 08:02

Ulica Piotrkowska w Łodzi ma strategię dalszego rozwoju. Czynsz za najlepsze sklepy wynosi tu 300 eu

Ulica Piotrkowska w Łodzi ma strategię dalszego rozwoju. Czynsz za najlepsze sklepy wynosi tu 300 euro za mkw. rocznie

Foto: Rzeczpospolita, Marian Zubrzycki

Centra handlowe nie są już tak wielką atrakcją jak jeszcze kilka lat temu. Szczególnie te, które nadal nie oferują wiele więcej niż zakupy. Tracą, gdy obok jest konkurencja nie tylko ze sklepami, ale też z miejscem do spędzenia czasu. Są też klienci, którzy po prostu nie chcą jeździć poza centrum miasta na handlowe wyprawy. Dlatego tradycyjne ulice handlowe, takie jak Piotrkowska w Łodzi czy Nowy Świat w Warszawie, zyskają na znaczeniu.

Pozostało 90% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości
Rynek luksusowych nieruchomości ciągle rośnie. Rezydencja za 50 mln zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Korona Legionowa na półmetku
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje nowy hotel na Wyspie Spichrzów
Nieruchomości
Trei wybuduje mieszkania w Milanówku. Osiedle na poprzemysłowym terenie
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Nieruchomości
MLP Rzeszów na starcie. Inwestycja typu greenfield