Reklama
Rozwiń

Ulice handlowe wracają do łask klientów. Tracą centra handlowe

Handlowe molochy nudzą klientów. Dlatego tradycyjne ulice handlowe zyskają na znaczeniu. Jest duże zapotrzebowanie na nowoczesne sklepy przy znanych traktach.

Aktualizacja: 30.09.2016 10:57 Publikacja: 30.09.2016 08:02

Ulica Piotrkowska w Łodzi ma strategię dalszego rozwoju. Czynsz za najlepsze sklepy wynosi tu 300 eu

Ulica Piotrkowska w Łodzi ma strategię dalszego rozwoju. Czynsz za najlepsze sklepy wynosi tu 300 euro za mkw. rocznie

Foto: Rzeczpospolita, Marian Zubrzycki

Centra handlowe nie są już tak wielką atrakcją jak jeszcze kilka lat temu. Szczególnie te, które nadal nie oferują wiele więcej niż zakupy. Tracą, gdy obok jest konkurencja nie tylko ze sklepami, ale też z miejscem do spędzenia czasu. Są też klienci, którzy po prostu nie chcą jeździć poza centrum miasta na handlowe wyprawy. Dlatego tradycyjne ulice handlowe, takie jak Piotrkowska w Łodzi czy Nowy Świat w Warszawie, zyskają na znaczeniu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Nieruchomości
Ceny ofertowe nowych mieszkań w czerwcu. Gdzie jest drożej?
Nieruchomości
Bulwar Izerski w Świeradowie-Zdroju. Apartamenty w otoczeniu gór
Nieruchomości
Bałtyk, Bieszczady, Mazury? A może Włochy albo Turcja?
Nieruchomości
Polska profesorka w składzie rady konsultacyjnej ds. mieszkalnictwa przy KE
Nieruchomości
Nowy akademik w Krakowie otwarty. Można już rezerwować pokoje