Ulice handlowe wracają do łask klientów. Tracą centra handlowe

Handlowe molochy nudzą klientów. Dlatego tradycyjne ulice handlowe zyskają na znaczeniu. Jest duże zapotrzebowanie na nowoczesne sklepy przy znanych traktach.

Aktualizacja: 30.09.2016 10:57 Publikacja: 30.09.2016 08:02

Ulica Piotrkowska w Łodzi ma strategię dalszego rozwoju. Czynsz za najlepsze sklepy wynosi tu 300 eu

Ulica Piotrkowska w Łodzi ma strategię dalszego rozwoju. Czynsz za najlepsze sklepy wynosi tu 300 euro za mkw. rocznie

Foto: Rzeczpospolita, Marian Zubrzycki

Centra handlowe nie są już tak wielką atrakcją jak jeszcze kilka lat temu. Szczególnie te, które nadal nie oferują wiele więcej niż zakupy. Tracą, gdy obok jest konkurencja nie tylko ze sklepami, ale też z miejscem do spędzenia czasu. Są też klienci, którzy po prostu nie chcą jeździć poza centrum miasta na handlowe wyprawy. Dlatego tradycyjne ulice handlowe, takie jak Piotrkowska w Łodzi czy Nowy Świat w Warszawie, zyskają na znaczeniu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Inwestorzy zameldują się na rynku magazynów?
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce
Nieruchomości
Na jakie mieszkania nas stać? Jaki jest wybór lokali na przeciętną kieszeń?
Nieruchomości
Katowice przyciągają coraz więcej firm z branży IT. Czym kusi miasto?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Ghelamco Group wykupiło obligacje. Duża ulga dla inwestorów