Reklama

Kącki i Lis Dziennikarzami Roku 2007

Tytuł Dziennikarza Roku 2007 otrzymali ex aequo Marcin Kącki, dziennikarz "Gazety Wyborczej" i Tomasz Lis. Obaj otrzymali po 56 punktów.

Publikacja: 19.12.2007 16:43

Marcin Kącki pracuje w "Gazecie Wyborczej Poznań". Do 2003 roku pisał w "Gazecie Poznańskiej" i "Expressie Poznańskim". W tym roku został uhonorowany również nagrodą Grand Press 2007 w kategorii dziennikarstwo śledcze za artykuł "Praca za seks w Samoobronie" opublikowany w "Dużym Formacie" - dodatku do "GW".

Tomasz Lis jest autorem programu publicystycznego "Co z Polską", publikowanego w internecie. Do września 2007 roku był członkiem zarządu Telewizji Polsat i szefem programu informacyjnego "Wydarzenia".

Oprócz zwycięzców w czołówce znaleźli się:

- Tomasz Sianecki (TVN, TVN 24) - 53 punkty

- Grzegorz Miecugow (TVN 24) - 43 punkty

Reklama
Reklama

- Bogdan Rymanowski (TVN 24) - 32 punkty

- Adam Wajrak ("Gazeta Wyborcza") - 26 punktów

Laureaci otrzymali statuetki pióra oraz czeki równowartości 10 tys. euro.

Marcin Kącki pracuje w "Gazecie Wyborczej Poznań". Do 2003 roku pisał w "Gazecie Poznańskiej" i "Expressie Poznańskim". W tym roku został uhonorowany również nagrodą Grand Press 2007 w kategorii dziennikarstwo śledcze za artykuł "Praca za seks w Samoobronie" opublikowany w "Dużym Formacie" - dodatku do "GW".

Tomasz Lis jest autorem programu publicystycznego "Co z Polską", publikowanego w internecie. Do września 2007 roku był członkiem zarządu Telewizji Polsat i szefem programu informacyjnego "Wydarzenia".

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama