Reklama

Kącki i Lis Dziennikarzami Roku 2007

Tytuł Dziennikarza Roku 2007 otrzymali ex aequo Marcin Kącki, dziennikarz "Gazety Wyborczej" i Tomasz Lis. Obaj otrzymali po 56 punktów.

Publikacja: 19.12.2007 16:43

Marcin Kącki pracuje w "Gazecie Wyborczej Poznań". Do 2003 roku pisał w "Gazecie Poznańskiej" i "Expressie Poznańskim". W tym roku został uhonorowany również nagrodą Grand Press 2007 w kategorii dziennikarstwo śledcze za artykuł "Praca za seks w Samoobronie" opublikowany w "Dużym Formacie" - dodatku do "GW".

Tomasz Lis jest autorem programu publicystycznego "Co z Polską", publikowanego w internecie. Do września 2007 roku był członkiem zarządu Telewizji Polsat i szefem programu informacyjnego "Wydarzenia".

Oprócz zwycięzców w czołówce znaleźli się:

- Tomasz Sianecki (TVN, TVN 24) - 53 punkty

- Grzegorz Miecugow (TVN 24) - 43 punkty

Reklama
Reklama

- Bogdan Rymanowski (TVN 24) - 32 punkty

- Adam Wajrak ("Gazeta Wyborcza") - 26 punktów

Laureaci otrzymali statuetki pióra oraz czeki równowartości 10 tys. euro.

Marcin Kącki pracuje w "Gazecie Wyborczej Poznań". Do 2003 roku pisał w "Gazecie Poznańskiej" i "Expressie Poznańskim". W tym roku został uhonorowany również nagrodą Grand Press 2007 w kategorii dziennikarstwo śledcze za artykuł "Praca za seks w Samoobronie" opublikowany w "Dużym Formacie" - dodatku do "GW".

Tomasz Lis jest autorem programu publicystycznego "Co z Polską", publikowanego w internecie. Do września 2007 roku był członkiem zarządu Telewizji Polsat i szefem programu informacyjnego "Wydarzenia".

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama