Reklama
Rozwiń
Reklama

Rośnie sprzedaż „Rz" i „Parkietu"

W maju najbardziej wzrosła w porównaniu z sytuacją rok wcześniej sprzedaż „Rzeczpospolitej" i „Parkietu". Sprzedaż e-wydań wciąż rosła w dwucyfrowym tempie.

Publikacja: 03.07.2015 17:12

Łączna sprzedaż pięciu największych gazet ogólnopolskich spadła w maju rok do roku o 4 proc. i wynosiła 708,8 tys. egz. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. sprzedaż ogółem. Na tym tle pozytywnie wyróżniały się zwłaszcza wyniki giełdowego „Parkietu" – jego wynik wynosił 4,93 tys. egz. I był o 6,5 proc. lepszy niż rok wcześniej. O 0,3 proc. wzrosła sprzedaż „Rzeczpospolitej" – do 56,3 tys. egz.. Wynik „Dziennika Gazety prawnej" wzrósł o 0,2 proc. do 46,89 tys. egz., a pozostałe gazety odnotowały gorsze wyniki niż rok wcześniej. Bulwarowy „Fakt" sprzedawał w maju codziennie średnio 305,99 tys. egz., czyli o 2,7 proc. mniej niż rok wcześniej, konkurencyjny dla niego „Super Express" odnotował 4,5 proc. spadek sprzedaży do 143,99 tys. egz., „Gazeta Wyborcza" sprzedawała 155,64 tys. egz. (spadek o 8,6 proc.), a „Puls Biznesu": 10,6 tys. egz. (spadek o 1,7 proc.).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Reklama
Reklama