Rośnie sprzedaż „Rz" i „Parkietu"

W maju najbardziej wzrosła w porównaniu z sytuacją rok wcześniej sprzedaż „Rzeczpospolitej" i „Parkietu". Sprzedaż e-wydań wciąż rosła w dwucyfrowym tempie.

Publikacja: 03.07.2015 17:12

Łączna sprzedaż pięciu największych gazet ogólnopolskich spadła w maju rok do roku o 4 proc. i wynosiła 708,8 tys. egz. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. sprzedaż ogółem. Na tym tle pozytywnie wyróżniały się zwłaszcza wyniki giełdowego „Parkietu" – jego wynik wynosił 4,93 tys. egz. I był o 6,5 proc. lepszy niż rok wcześniej. O 0,3 proc. wzrosła sprzedaż „Rzeczpospolitej" – do 56,3 tys. egz.. Wynik „Dziennika Gazety prawnej" wzrósł o 0,2 proc. do 46,89 tys. egz., a pozostałe gazety odnotowały gorsze wyniki niż rok wcześniej. Bulwarowy „Fakt" sprzedawał w maju codziennie średnio 305,99 tys. egz., czyli o 2,7 proc. mniej niż rok wcześniej, konkurencyjny dla niego „Super Express" odnotował 4,5 proc. spadek sprzedaży do 143,99 tys. egz., „Gazeta Wyborcza" sprzedawała 155,64 tys. egz. (spadek o 8,6 proc.), a „Puls Biznesu": 10,6 tys. egz. (spadek o 1,7 proc.).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie