Reklama
Rozwiń

MEC, Mediacom i ZOG domami mediowymi roku

Według branżowej organizacji Recma to te trzy domy mediowe w Polsce zaplanowały w ubiegłym roku największe reklamowe budżety.

Publikacja: 06.07.2015 16:46

Wchodzący w skład komunikacyjnego konglomeratu GroupM dom mediowy MEC obrócił w ubiegłym roku na polskim rynku 439 mln euro, czyli o 9 proc. wyższą kwotą niż rok wcześniej i – tak jak trok wcześniej - został liderem corocznego zestawienia Recma. Był jest domem mediowymo najwyższym zatrudnieniu: pracuje w nim 249 osób. Recma co roku podsumowuje obroty sieci domów mediowych na całym świecie. Za MEC, także jak w ubiegłym roku uplasował się z obrotami na poziomie 389 mln euro (wzrost aż o 25 proc.) MediaCom z tej samej GroupM zatrudniający 250 osób.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama