MEC, Mediacom i ZOG domami mediowymi roku

Według branżowej organizacji Recma to te trzy domy mediowe w Polsce zaplanowały w ubiegłym roku największe reklamowe budżety.

Publikacja: 06.07.2015 16:46

Wchodzący w skład komunikacyjnego konglomeratu GroupM dom mediowy MEC obrócił w ubiegłym roku na polskim rynku 439 mln euro, czyli o 9 proc. wyższą kwotą niż rok wcześniej i – tak jak trok wcześniej - został liderem corocznego zestawienia Recma. Był jest domem mediowymo najwyższym zatrudnieniu: pracuje w nim 249 osób. Recma co roku podsumowuje obroty sieci domów mediowych na całym świecie. Za MEC, także jak w ubiegłym roku uplasował się z obrotami na poziomie 389 mln euro (wzrost aż o 25 proc.) MediaCom z tej samej GroupM zatrudniający 250 osób.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie