Reklama
Rozwiń
Reklama

MEC, Mediacom i ZOG domami mediowymi roku

Według branżowej organizacji Recma to te trzy domy mediowe w Polsce zaplanowały w ubiegłym roku największe reklamowe budżety.

Publikacja: 06.07.2015 16:46

Wchodzący w skład komunikacyjnego konglomeratu GroupM dom mediowy MEC obrócił w ubiegłym roku na polskim rynku 439 mln euro, czyli o 9 proc. wyższą kwotą niż rok wcześniej i – tak jak trok wcześniej - został liderem corocznego zestawienia Recma. Był jest domem mediowymo najwyższym zatrudnieniu: pracuje w nim 249 osób. Recma co roku podsumowuje obroty sieci domów mediowych na całym świecie. Za MEC, także jak w ubiegłym roku uplasował się z obrotami na poziomie 389 mln euro (wzrost aż o 25 proc.) MediaCom z tej samej GroupM zatrudniający 250 osób.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Reklama
Reklama