Reklama
Rozwiń

Niepełny obraz rynku reklamy ulicznej

Najprawdopodobniej nie będzie już pełnych danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej o wysokości wydatków reklamodawców na reklamę uliczną.

Publikacja: 12.08.2015 15:19

Niepełny obraz rynku reklamy ulicznej

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Z IGRZ wycofała się jedna z trzech największych firm – Clear Channel Communication oraz mniejszy Cityboard Media. Przestały one także udostępniać izbie dane o przychodach ze sprzedaży. Clear Channel nie wyklucza, że tylko chwilowo.

„W związku z zaistniałą sytuacją niniejsza informacja o rynku (...) w drugim kwartale 2015 i dalej w pierwszym półroczu 2015 roku opiera się na danych netto dla tego okresu, które IGRZ otrzymała i pozyskała. Jest to ostatnie podsumowanie przygotowywane w tej formule. Kolejne zostanie opracowane na innych zasadach, o czym Izba poinformuje odrębnie" – zawiadomiła Izba.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama