Niepełny obraz rynku reklamy ulicznej

Najprawdopodobniej nie będzie już pełnych danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej o wysokości wydatków reklamodawców na reklamę uliczną.

Publikacja: 12.08.2015 15:19

Niepełny obraz rynku reklamy ulicznej

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Z IGRZ wycofała się jedna z trzech największych firm – Clear Channel Communication oraz mniejszy Cityboard Media. Przestały one także udostępniać izbie dane o przychodach ze sprzedaży. Clear Channel nie wyklucza, że tylko chwilowo.

„W związku z zaistniałą sytuacją niniejsza informacja o rynku (...) w drugim kwartale 2015 i dalej w pierwszym półroczu 2015 roku opiera się na danych netto dla tego okresu, które IGRZ otrzymała i pozyskała. Jest to ostatnie podsumowanie przygotowywane w tej formule. Kolejne zostanie opracowane na innych zasadach, o czym Izba poinformuje odrębnie" – zawiadomiła Izba.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju