Vivid, pochodzący z Bydgoszczy producent gier na urządzenia przenośne, planuje otwarcie biura w San Francisco. Ma już filię w Londynie. – Dzięki zagranicznym placówkom mamy lepszy kontakt z innymi firmami z bran-ży medialnej, co ułatwia nam rozmowy handlowe i biznesowe, w tym zakup licencji do nowych tytułów – wyjaśnia Remigiusz Kościelny, prezes firmy.
Vivid Games działa już od pięciu lat. Do tej pory wyprodukował ok. 150 gier, w zdecydowanej większości na zlecenie. Produkty są dystrybuowane drogą cyfrową, w tym przez AppStore i Android Market. W 2011 r. klienci kupili (pobrali) 3,5 mln kopii gier. Największym hitem Vivid Games jest Ski Jumping 2012, który zadebiutował w grudniu 2011 r. Do tej pory grę, w której promocję zaangażowała się też TVP, pobrało 1,6 mln fanów.
Technologiczna spółka planuje wzrost produkcji. Sfinansuje inwestycje z pieniędzy zebranych z rynku kapitałowego. Zamierza przed wakacjami zadebiutować na NewConnect. – Chcemy, żeby do 2015 r. nasze gry pobrało 50 mln klientów – zapowiada Kościelny. W tym roku planuje kilkanaście premier.