Złote bębny (dwa, otrzymane w kategorii reklama zewnętrzna i nowości i innowacje) przywiezie do Polski agencja DDB Warszawa za kampanię przeprowadzoną dla McDonald's. Na Dworcu Centralnym umieszczono elektroniczną tablicę z godzinami odjazdu pociągów, która dodatkowo sugerowała pasażerom, co w tym czasie zdążą zjeść w pobliskim McDonald'sie. Obok godzin odjazdu można więc było zobaczyć np. w dodatkowej kolumnie informacyjnej ikonkę napoju, hamburgera czy frytek albo wszystkie razem, oznaczające większy posiłek, jeśli do odjazdu pozostało więcej czasu.
Po dwie statuetki (srebrne) otrzymały dwie kampanie z Polski: „Bluzeczka" wymyślona przez agencję Euro RSCG Warszawa dla marki Woolite firmy Reckitt Benckiser oraz „Jeep In" wymyślona przez agencję Leo Burnett dla Jeepa.
„Bluzeczka" dostała nagrody w tych samych kategoriach, co DDB Warszawa złote (outdoor oraz nowości innowacje). W podświetlanych boksach na ulicach umieszczono wykonaną z włókien bluzkę w kolorze wyblakłej czerwieni. Końcówki materiału, z którego została wykonana umieszono w butelce Woolite'a. Po dotknięciu czujnika umieszczonego na boksu, bluzka napełniała się kolorem i odzyskiwała świeżą barwę, co miało unaoczniać, jak działa reklamowany płyn.
Z kolei dla Jeepa (srebrne bębny w kategoriach reklama cyfrowa i mobilna) Leo Burnett wymyśliło aplikację na Facebooku, na której zaznaczono miejsca w całym kraju, po dotarciu do których gracz otrzymywał nagrodę. Aplikacja miała funkcję „meldowania się" w tych miejsca, a punkty nie znajdowały się, bynajmniej, w centrach miast, ale w terenach dzikich – im trudniejszy teren trzeba było pokonać, tym bardziej wartościowa była nagroda. Kto zgromadził w grze najwięcej punktów – wygrywał Jeepa Grand Cherokee.
Srebrny Bęben w kategorii radio dostała agencja DDB Warszawa za pracę „Budziki" dla McDonald's, w kategorii wzornictwo marki i identyfikacja korporacyjna dwa powędrowały do polskich agencji: Leo Burnett (za kampanię Kalendarze Empatii dla Amnesty International), oraz do Grey Worldwide Warszawa, a w kategorii nowości i innowacje srebrny bęben dostała kampania Captcha Leo Burnett także wymyślona dla Amnesty International (wykorzystywała mechanizm kodu, który sprawdza w Internecie czy witryna ma do czynienia z mechanizmem czy też z osobą).