Aktualizacja: 17.02.2015 20:33 Publikacja: 17.02.2015 20:33
Według Euromonitor International w 2015 r. Polacy wydadzą na telewizory 5,1 mld zł.
Foto: Bloomberg
Telewizory to największa część rynku elektroniki użytkowej i kluczowa w ofercie każdego salonu. Według najnowszych danych Euromonitor International w 2015 r. Polacy wydadzą na nie niemal 5,1 mld zł. Oznacza to prognozę spadku wartości rynku o 3,8 proc.
Będzie on głębszy niż w ostatnich latach, ale producenci nie zaczynają roku w fatalnych nastrojach, ponieważ ilościowo prognozowany jest jednak wzrost liczby sprzedanych telewizorów o skromne 1,7 proc. Jeśli tak się stanie, sprzedaż wyniesie ok. 2,5 mln sztuk.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas