Reklama
Rozwiń
Reklama

Płatna telewizja wciąż rośnie

Rynek wciąż rośnie, choć konkurencja ze strony internetowego wideo narasta, a dojrzałe rynki są już płatną telewizją nasycone.

Aktualizacja: 18.02.2015 08:13 Publikacja: 17.02.2015 21:13

Klientów płatnej telewizji na świecie wciąż jeszcze przybywa, choć na rynku ronie w sił internetowa

Klientów płatnej telewizji na świecie wciąż jeszcze przybywa, choć na rynku ronie w sił internetowa konkurencja.

Foto: Fotorzepa/Rafał Guz

Według szacunków firmy badawczej ABI Research na koniec 2014 r. na świecie było 924,4 mln klientów płatnych telewizji, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej.

– Najszybciej rosła IPTV, o 14 proc. Kolejne były platformy satelitarne ze wzrostem na poziomie 7 proc. i kablówki (ok. 3 proc.) – komentuje Jake Sanders z ABI Research.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama