Płatna telewizja wciąż rośnie

Rynek wciąż rośnie, choć konkurencja ze strony internetowego wideo narasta, a dojrzałe rynki są już płatną telewizją nasycone.

Aktualizacja: 18.02.2015 08:13 Publikacja: 17.02.2015 21:13

Klientów płatnej telewizji na świecie wciąż jeszcze przybywa, choć na rynku ronie w sił internetowa

Klientów płatnej telewizji na świecie wciąż jeszcze przybywa, choć na rynku ronie w sił internetowa konkurencja.

Foto: Fotorzepa/Rafał Guz

Według szacunków firmy badawczej ABI Research na koniec 2014 r. na świecie było 924,4 mln klientów płatnych telewizji, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej.

– Najszybciej rosła IPTV, o 14 proc. Kolejne były platformy satelitarne ze wzrostem na poziomie 7 proc. i kablówki (ok. 3 proc.) – komentuje Jake Sanders z ABI Research.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie