Płatna telewizja wciąż rośnie

Rynek wciąż rośnie, choć konkurencja ze strony internetowego wideo narasta, a dojrzałe rynki są już płatną telewizją nasycone.

Aktualizacja: 18.02.2015 08:13 Publikacja: 17.02.2015 21:13

Klientów płatnej telewizji na świecie wciąż jeszcze przybywa, choć na rynku ronie w sił internetowa

Klientów płatnej telewizji na świecie wciąż jeszcze przybywa, choć na rynku ronie w sił internetowa konkurencja.

Foto: Fotorzepa/Rafał Guz

Według szacunków firmy badawczej ABI Research na koniec 2014 r. na świecie było 924,4 mln klientów płatnych telewizji, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej.

– Najszybciej rosła IPTV, o 14 proc. Kolejne były platformy satelitarne ze wzrostem na poziomie 7 proc. i kablówki (ok. 3 proc.) – komentuje Jake Sanders z ABI Research.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem