Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.02.2015 08:13 Publikacja: 17.02.2015 21:13
Klientów płatnej telewizji na świecie wciąż jeszcze przybywa, choć na rynku ronie w sił internetowa konkurencja.
Foto: Fotorzepa/Rafał Guz
Według szacunków firmy badawczej ABI Research na koniec 2014 r. na świecie było 924,4 mln klientów płatnych telewizji, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej.
– Najszybciej rosła IPTV, o 14 proc. Kolejne były platformy satelitarne ze wzrostem na poziomie 7 proc. i kablówki (ok. 3 proc.) – komentuje Jake Sanders z ABI Research.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas