Polski sport na drodze do większych pieniędzy

Ani wartość sportowego sponsoringu telewizyjnego, ani prawa mediowe nie są u nas warte tyle co w innych krajach Europy. Ale branża podejmuje działania, by zaczęło się to w końcu zmieniać.

Publikacja: 26.02.2015 00:01

Gdyby sponsorzy musieli zapłacić telewizjom za każdą chwilę, w której ich marki były widoczne w czas

Gdyby sponsorzy musieli zapłacić telewizjom za każdą chwilę, w której ich marki były widoczne w czasie relacji sportowych, to przeliczając według cenników reklamowych, musieliby wyłożyć w ubiegłym roku 3,83 mld zł.

Foto: Fotorzepa

Gdyby sponsorzy musieli zapłacić telewizjom za każdą chwilę, w której ich marki były widoczne w czasie relacji sportowych, to przeliczając według cenników reklamowych, musieliby wyłożyć w ubiegłym roku 3,83 mld zł. Tak wynika z obliczeń wrocławskiej firmy Pentagon Research (PR), która bada tzw. ekwiwalent reklamowy ekspozycji marek w telewizji.

Siatkówka na topie

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 6 zł za pierwszy miesiąc czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Media
Pracownicy „Washington Post” otwarcie buntują się przeciwko Jeffowi Bezosowi
Media
Właściciel TVN podsumował 2024 rok. Stawia na streaming i globalną telewizję
Media
Donald Trump walczy z "The Wall Street Journal". Poszło o cła i motoryzację
Media
Szał na kursie Legimi. WP chce skupić akcje
Materiał Promocyjny
Zrównoważony rozwój: biznes między regulacjami i realiami
Media
„Wieści Rolnicze” mają dyrektor zarządzającą. „To kluczowy krok w naszym rozwoju”
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”