Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 25.02.2015 21:00 Publikacja: 26.02.2015 00:01
Gdyby sponsorzy musieli zapłacić telewizjom za każdą chwilę, w której ich marki były widoczne w czasie relacji sportowych, to przeliczając według cenników reklamowych, musieliby wyłożyć w ubiegłym roku 3,83 mld zł.
Foto: Fotorzepa
Gdyby sponsorzy musieli zapłacić telewizjom za każdą chwilę, w której ich marki były widoczne w czasie relacji sportowych, to przeliczając według cenników reklamowych, musieliby wyłożyć w ubiegłym roku 3,83 mld zł. Tak wynika z obliczeń wrocławskiej firmy Pentagon Research (PR), która bada tzw. ekwiwalent reklamowy ekspozycji marek w telewizji.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas