Reklama
Rozwiń
Reklama

Polski sport na drodze do większych pieniędzy

Ani wartość sportowego sponsoringu telewizyjnego, ani prawa mediowe nie są u nas warte tyle co w innych krajach Europy. Ale branża podejmuje działania, by zaczęło się to w końcu zmieniać.

Publikacja: 26.02.2015 00:01

Gdyby sponsorzy musieli zapłacić telewizjom za każdą chwilę, w której ich marki były widoczne w czas

Gdyby sponsorzy musieli zapłacić telewizjom za każdą chwilę, w której ich marki były widoczne w czasie relacji sportowych, to przeliczając według cenników reklamowych, musieliby wyłożyć w ubiegłym roku 3,83 mld zł.

Foto: Fotorzepa

Gdyby sponsorzy musieli zapłacić telewizjom za każdą chwilę, w której ich marki były widoczne w czasie relacji sportowych, to przeliczając według cenników reklamowych, musieliby wyłożyć w ubiegłym roku 3,83 mld zł. Tak wynika z obliczeń wrocławskiej firmy Pentagon Research (PR), która bada tzw. ekwiwalent reklamowy ekspozycji marek w telewizji.

Siatkówka na topie

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama