Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.05.2017 17:15 Publikacja: 05.05.2017 15:06
Foto: 123RF
To największe koncerny świata pod względem przychodów osiąganych z reklam. Łącznie odpowiadały w ubiegłym roku za 106,3 mld zł (patrz: wykres). Za nimi uplasowało się – także internatowe – Baidu (chińska wyszukiwarka w sieci), a dopiero potem Comcast (właściciel sieci płatnej telewizji i NBC Universal). - W 2012 roku udział Google i Facebooka w globalnych wydatkach reklamowych wynosił 11 proc., co oznacza, że 64 proc. wzrostu wydatków na reklamę w latach 2012-2016 można przypisać tym dwu firmom – konstatują analitycy Zenith. W pierwszej trzydziestce największych koncernów czerpiących wpływy z reklam są jeszcze inni Internetowi gracze: Microsoft, Yahoo, Verizon i Twitter. Ten ostatni rośnie teraz najszybciej. Jego przychody z reklamy w latach 2012-2016 wzrosły o zwiększyły się ponad ośmiokrotnie. Szybko rośnie też chiński Tencent (prawie ośmiokrotny wzrost przychodów we wspomnianym okresie) i Facebook ze wzrostem (ponad sześciokrotny wzrost).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas