U nas pełna mobilizacja. Pracownicy wiedzą, że to dla nas najważniejszy okres w roku – mówi Katarzyna Petrykowska z sieci Real.
– Żeby sklepy funkcjonowały sprawnie, wspomagamy się pracownikami tymczasowymi – dodaje Michał Sikora z Tesco.
W grudniu obroty w sklepach rosną nawet o 30 proc. Największe warszawskie galerie handlowe w tym miesiącu odwiedza niemal 2 mln klientów. Nadchodzący weekend to punkt kulminacyjny w handlu – warszawiacy masowo ruszają po gwiazdkowe prezenty. Każdy z nas wyda na paczki ok. 300 zł.
By zachęcić klientów do zakupów właśnie u siebie, niemal wszystkie sklepy przygotowały akcje promocyjne i obniżki. – Dla konsumentów najważniejsza jest cena. Zatem obniżyliśmy ceny zabawek, kosmetyków i świątecznej żywności – zachwala Sikora.
– Mamy 20 proc. rabatu na wizytowe sukienki, świąteczne dekoracje i smakołyki – przyznaje Agnieszka Sus z Marks & Spencer.