Sensacją jest już to, że Kasia Nosowska – kobieta! – zgodziła się być dyrektorką Męskiego Grania sponsorowanego przez browar objazdowego festiwalu muzycznego. Wcześniej kierował nim Wojciech Waglewski.
Rafał Betlejewski, prezes Stowarzyszenia Ludzi Reklamy, performer o show-biznesie
Cyklowi letnich koncertów co roku towarzyszy kampania reklamowa Żywca. W przeszłości wziął w niej udział właśnie lider Voo Voo, nagrywając również singel i teledysk. To dlatego premiera nowej piosenki i wideoklipu Kasi Nosowskiej – „Ognia!" pod szyldem Męskiego Grania – wywołała spekulacje, że niedługo odbędzie się premiera tegorocznego spotu promującego browar, w którym zobaczymy wokalistkę Hey.
Już teraz browar uzyskał efekt marketingu pośredniego: do mediów trafił singel Nosowskiej w duecie z Markiem Dyjakiem z logo Żywca. To wzmocniło domysły, że artystka, która nigdy nie wzięła udziału w reklamie – złamała swoje zasady.
– Katarzyna Nosowska pełni rolę dyrektora artystycznego Męskiego Grania 2012, a co za tym idzie, bierze udział we wszystkich działaniach artystycznego projektu – powiedziała Anetta Gołda z grupy Żywiec. – Katarzyna Nosowska, Kazik Na Żywo i Dezerter wystąpią na tegorocznych koncertach. To dla marki powód do dumy. Prace nad kampanią reklamową Męskiego Grania 2012 trwają. Zaprosiliśmy do współpracy wyjątkowych artystów i nie możemy wykluczyć udziału w działaniach promocyjnych żadnego z nich.