Znakomita wizytówka biura w Krakowie to m.in. Centrum Obsługi Ruchu Turystycznego u podnóża Wzgórza Wawelskiego - pokonkursowy projekt dla przestrzeni publicznej miasta, zrealizowany wzdłuż ulic Powiśle i Podzamcze. Dzięki niemu droga na Wawel może być naprawdę porównywana do drogi na Akropol. Główny budynek CORT został nieco „schowany" w ziemi, aby nie psuć sylwety Wzgórza, a łagodne wzniesienie odsłania piękną perspektywę. Po uporządkowaniu terenu, który kiedyś zajmowały budki z pamiątkami i parkujące samochody, powstała elegancka i funkcjonalna przestrzeń, gdzie organizowane są także różne imprezy.
Projekty IMB Asymetrii łączą nowoczesną architekturę z poszanowaniem historycznej tkanki miasta, czego przykładem w jest też Krakowie np. Centrum Społeczności Żydowskiej w sąsiedztwie Synagogi Tempel na Kazimierzu powstałe pod patronatem księcia Karola, czy handlowo-usługowa Galeria Kazimierz, doskonale wpisana w architekturę zabytkową.
- Architektura jest dziedziną twórczości, która w szczególny sposób łączy działalność artystyczną z wiedzą techniczną i wymaganiami funkcjonalnymi. Staramy się kreować architekturę współczesną, wywodzącą się z modernizmu. Musi ona spełnić wymagania, użytkownika, a z drugiej strony te, stawiane przez społeczeństwo. To bardzo ważnie , jak wpisuje we wspólną przestrzeń miasta – mówi „Rzeczpospolitej" Witold Gilewicz, dyrektor zarządu.
Wystawa: „In Progress" przedstawia projekty zrealizowane i niezrealizowane, pochodzące z konkursów. Pokazują one, jak złożony jest proces projektowania architektonicznego we wszystkich etapach - od narodzin koncepcji do powstania projektu i jego realizacji, uwzględniającej współpracę architektów z inwestorem i wykonawcą. W Pałacu Sztuki można zobaczyć szkice, modele robocze, animacje.
Są tu projekty zarówno dla Krakowa, jak i zrealizowane w różnych miastach Polski oraz za granicą i uczestniczące w międzynarodowych konkursach. Do ikonicznych realizacji należy m.in. Centrum Dialogu w Łodzi na terenie upamiętniającym martyrologię Żydów, w tzw. Parku Ocalałych. Obiekt z betonowych segmentów z transparentnymi szklanymi przecięciami integruje budynek z parkiem i pełni rolę symboliczną. A zarazem jest miejscem, w którym popularyzuje się wieloetniczne i wielokulturowe dziedzictwo Łodzi z szczególnym uwzględnieniem kultury żydowskiej.