Reklama
Rozwiń

Telestrada wprowadzała konsumentów w błąd? - postępowanie UOKiK

Kolejna firma telekomunikacyjna mogła wprowadzać konsumentów w błąd informując, że reprezentuje ich dotychczasowego operatora. UOKiK wszczął postępowanie - jeśli zarzuty się potwierdzą, Telestradzie SA grozi kara do 10 proc. obrotów.

Aktualizacja: 23.10.2019 11:12 Publikacja: 23.10.2019 10:42

Telestrada wprowadzała konsumentów w błąd? - postępowanie UOKiK

Foto: Adobe Stock

dgk

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów trafiły liczne skargi na spółkę Telestrada z Warszawy. Jej przedstawiciele mogli nieuczciwie pozyskiwać nowych klientów, podszywając się pod ich dotychczasowego operatora. Najczęściej najpierw dzwonili do konsumentów z ofertą, a potem odwiedzali ich w domach z dokumentami do podpisu.

UOKiK wszczął postępowanie i postawił firmie dwa zarzuty. Pierwszy to wprowadzanie konsumentów w błąd - ze skarg wynika, że przedstawiciele Telestrady sugerują, że oferta dotyczy zmiany warunków umowy z dotychczasowym operatorem, podczas gdy chodzi o zawarcie umowy z nową firmą - Telestradą.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawo w Polsce
Są kolejne wyniki ponownego przeliczenia głosów. Zyskuje Karol Nawrocki
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Zawody prawnicze
Nie będzie umowy o pracę dla adwokatów. Ostra dyskusja na Krajowym Zjeździe
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców
Konsumenci
Dwie uczelnie na celowniku UOKiK. „Studia trwały, opłaty rosły"