Walentynkowe problemy klientów: zwrot bielizny i biżuterii

Czy można zwrócić zamówioną w internecie bieliznę albo biżuterię z grawerem dla ukochanej osoby - na te i inne pytania w programie #RZECZoPRAWIE odpowiadał Karol Muż z Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

Publikacja: 14.02.2020 13:06

Walentynkowe problemy klientów: zwrot bielizny i biżuterii

Foto: Adobe Stock

- Szereg osób, które zgłaszają się do ECK informuje nas, że przedsiębiorca nie umożliwił im zwrotu towaru - mówił Muż.

Czytaj także: Romantyczny wyjazd, portale randkowe, zakupy w internecie - na co powinien uważać walentynkowy konsument

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Samorząd
Krzyże znikną z warszawskich urzędów. Trzaskowski podpisał zarządzenie
Prawo pracy
Od piątku zmiana przepisów. Pracujesz na komputerze? Oto, co powinieneś dostać
Praca, Emerytury i renty
Babciowe przyjęte przez Sejm. Komu przysługuje?
Spadki i darowizny
Ten testament wywołuje najwięcej sporów. Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok
Sądy i trybunały
Sędzia WSA ujawnia, jaki tak naprawdę dostęp do tajnych danych miał Szmydt