Aktualizacja: 17.09.2015 13:39 Publikacja: 17.09.2015 13:39
Zdaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przedsiębiorcy coraz częściej sami zawiadamiają o nieprawidłowościach związanych z ich produktami na rynku. I według raportu dotyczącego działalności UOKiK w 2014 roku wynika, że firmy złożyły w zeszłym roku 116 dobrowolnych powiadomień o podjętych przez nich działaniach naprawczych.
Najwięcej zgłoszeń dotyczyło motoryzacji. Konsumenci byli aż 95 razy informowani o nieprawidłowościach związanych z samochodami czy innymi produktami z rynku motoryzacyjnego. Pozostałe zawiadomienia najczęściej dotyczyły produktów dla dzieci, sprzętu elektronicznego i zabawek.
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Po 10 latach postępowania grupowego z udziałem poszkodowanych lokatami Amber Gold, sąd apelacyjny wyda wyrok w t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas