Aktualizacja: 17.09.2015 13:39 Publikacja: 17.09.2015 13:39
Zdaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przedsiębiorcy coraz częściej sami zawiadamiają o nieprawidłowościach związanych z ich produktami na rynku. I według raportu dotyczącego działalności UOKiK w 2014 roku wynika, że firmy złożyły w zeszłym roku 116 dobrowolnych powiadomień o podjętych przez nich działaniach naprawczych.
Najwięcej zgłoszeń dotyczyło motoryzacji. Konsumenci byli aż 95 razy informowani o nieprawidłowościach związanych z samochodami czy innymi produktami z rynku motoryzacyjnego. Pozostałe zawiadomienia najczęściej dotyczyły produktów dla dzieci, sprzętu elektronicznego i zabawek.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Pozasądowe rozwody, choć mają być szybsze, to nie będą droższe. W dodatku rozwiązanie małżeństwa będzie można uz...
To, że darowizna dla małoletniego jest obciążona np. służebnością drogi koniecznej, nie unieważnia takiej umowy...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas