Aktualizacja: 11.04.2017 07:41 Publikacja: 11.04.2017 07:41
Foto: Fotorzepa, Dariusz Gorajski
Ze względu na wieloletnią tradycję aktywności rzecznika na rynku ubezpieczeniowym lwia część jego działania dotyczy tego sektora: eksperci rzecznika udzielili ponad 18,5 tys. porad telefonicznych lub mailowych, przyjęli ponad 13 tys. wniosków o interwencję i 300 o wydanie tzw. istotnego poglądu. Popularna jest też nowa, funkcjonująca od roku forma pomocy w rozwiązywaniu sporów w postępowaniach polubownych – tzw. wnioski. One też dominują w sprawach związanych z ubezpieczeniami (2388 wniosków).
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas