Konsument powinien znać personalia wytwórcy

Podanie niepełnych danych identyfikujących producenta tj. pominięcie imion i nazwisk wspólników spółki jawnej może wprowadzić w błąd konsumentów i narusza prawo.

Aktualizacja: 25.06.2017 06:01 Publikacja: 24.06.2017 09:00

Konsument powinien znać personalia wytwórcy

Foto: Fotolia

Sprawa dotyczyła kary za wprowadzenie do obrotu towaru o niewłaściwym oznakowaniu. Kłopoty spółki zaczęły się, gdy przeprowadzona została kontrola artykułów spożywczych, a kontrolerzy wykryli nieprawidłowości w oznakowaniu 4 partii rybnych marynat. Chodziło o to, że w oznakowaniu produktów podawano wyłącznie nazwę spółki i jej rodzaj.

Głównie na rynek lokalny

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Matura i egzamin ósmoklasisty
Egzamin 8-klasisty: język polski. Odpowiedzi eksperta WSiP
Matura i egzamin ósmoklasisty
Egzamin 8-klasisty: matematyka. Rozwiązania eksperta WSiP
Internet i prawo autorskie
Bruksela pozwała Polskę do TSUE. Jest szybka reakcja rządu Donalda Tuska
Prawo w Polsce
Jak zmienić miejsce głosowania w wyborach prezydenckich 2025?
Dobra osobiste
Karol Nawrocki pozwany za książkę, którą napisał jako Tadeusz Batyr